Indlæg af Toby

    Hey


    Når jeg sætter en USB disk til min Nas, så havde jeg regnet med at jeg kunne "udbygge" min GB plads på den måde, men kan det passe man ikke kan det?


    Håber i forstår og kan hjælpe, syntes jeg har læst den skide manual igennem et par gange nu, uden svar :(


    Det skal lige sige, at mine 2 1.5TB diske der er i den nu, køre i Raid ! Spejl Diskene, eller hvad det hedder...
    Ved ikke om det evt kan være derfor jeg ikke kan se den under Volume Management

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aggie
    har netop set en tråd på Hol.dk med en som vil bytte sin imac 27 til en god gamer computer.. måske han ville være interesseret i din?


    kan/gider du sende et link til den? er ikke lige på HOL mere så vidt jeg husker

    Hey..


    Skal ha forlæder min pc her i morgen. Og vil så gerne ha en Ghost af den ny installere c drev, så det hurtigt kan komme op og køre igen hvis der kommer en nedbrud igen :)


    Så hvad vil folket råde en til at købe til det? Hvad er det bedste Ghost program der ude nu?
    Jeg har aldrig prøvet det før, så har ikke forstand på det :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Hej Toby.


    Jeg tror jeg er ved at være moden til at bytte den - Skal vi snakke sammen?..


    Springer over, har lige læst dine spec lidt nærmer, og den er desværre alt for lille til mig...

    Hey...


    Har en Skøn pc jeg gerne vil bytte med en iMac 27" med en i-cpu i, og gerne en del ram...


    Min består af:


    Samsung SyncMaster 2493HM 24" skærm
    Corsair 700D Kabinet
    12GB Corsair Ram (mener det er deres PC3-16000)
    Gibabyte GA-EX58-UD5
    i7 920 (H2O)
    Inno3D GTX465 (H2O)
    WD Raptor 150gb 10.000RPM
    Seagate 750GB 7200rpm
    WD 500gb 7200RPM
    Roccat Kone+
    Logitech Tastertur
    PSU
    DVD+- RW Brænder


    Kølerhovederne er fra EK Wave, Kløeren/radiatoren er en stor 9x120mm Passiv radiator, altså en der ikke behøves blæser, så den er så godt som lydlød.



    Og nej, lad vær med at spørg om jeg vil sælge i dele... NEJ... Byttes KUN med en nyer iMac 27"


    Byd på den, fornuftigt!
    Der er dele for lidt over 15.000,-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    I stedet for at lede efter en NAS der kan gøre det der, tror jeg det er smartere at finde et program som du kan installere på din computer, som kan holde øje med ændringer osv. og løbende tage backup af de filer du indstiller den til.


    På den måde slipper du for at dele de mapper du vil tage backup af på netværket og du kan bruge din nuværende NAS til at opbevare backuppen.


    Ja, det kunne også være en mulighed... Men så skal man jo stadig ha de diske i ens pc, og de skal jo også køre hele tiden.. Men så må man bare få 2x1TB Serverdiske til det formål.. men kender du sådan et program??
    Har ikke lige høre om det før...

    Hey...


    Har en Skøn pc jeg gerne vil bytte med en iMac 27" med en i-cpu i, og gerne en del ram...


    Min består af:


    Samsung SyncMaster 2493HM 24" skærm
    Corsair 700D Kabinet
    12GB Corsair Ram (mener det er deres PC3-16000)
    Gibabyte GA-EX58-UD5
    i7 920 (H2O)
    Inno3D GTX265 (H2O)
    WD Raptor 150gb 10.000RPM
    Seagate 750GB 7200rpm
    WD 500gb 7200RPM
    Roccat Kone+
    Logitech Tastertur
    PSU
    DVD+- RW Brænder


    Kølerhovederne er fra EK Wave, Kløeren/radiatoren er en stor 9x120mm Passiv radiator, altså en der ikke behøves blæser, så den er så godt som lydlød.

    Hey...


    Er der nogle der kender en NAS server, til hjemmebrug, hvor man kan sætte den til at tag backup fra ens pc af, nogle bestemte mapper den skal tag backup af en bestemt dag


    Hvis i kan forstå :)


    Jeg har en QNap TS-209 nu, men så vidt jeg lige kan se,kan min ikke gøre det...

    Hej


    Jeg plejer også at ha backup på min Xtern og mine NAS server.. men det er min Xtren der gik ned i sidste uge, og så min alm Disk i denne her uge.. og har ikke lavet backup af mine billeder de sidste 3 uger på min nas.. så der er da gemt noget, men ikke alt...


    Skal ha fundet ud af hvordan jeg får min NAS til selv at lave backup på en bestemt dag, med nogle bestemte mapper.. hvis en qNap TS209 kan gøre det...


    Men ja, jeg skal ha mig sådan en disk der der er linket til, til min PC, og så en ny xtern med sådan en disk i også, og så min NAS skal jeg også ha skiftet ud med de diske der... og min NAS køre i RAID så den spejler den ene disk, så der er det også gemt... Og så lige en SSD til C drev.. .så burte det hjælpe lidt på det... Men øv, det blvier dyre end jeg troede..


    Super... sådan en tror jeg da er beder, vidste ikke der fandes bestemte diske til det formål, det ville nok være beder for mig jo... Takker..


    også til jer andre :)

    som skrevete, over nettet..


    Din mening om bank og lån osv.. kan jeg ikke lige bruge til noget :)


    Det er ikke luksus i mine øjne, men har lige mistede 2 alm harddiske, det ikke var særlig gamle, så gider ikke det pis mere, skal ha noget der holder og ikke har en sliddel i sig.. Derfor SSD
    Nu da jeg har et arbejde hvor jeg har en masse Vigtig date gemt på dem, så gider jeg ikke skal til at tag backup hver dag fordi jeg er bange for de går ned.. derfor SSD...


    Men igen.. søger net butikker der har dem, gerne billige, ikke som i de fysiske butikker..


    Og jeres holdning til lån på den måde osv.. kan jeg ikke bruge til noget :)
    (ikke for at være sur, men gider bare ikke høre på det)

    Hey


    Nogle der kender en go hjemmeside hvor man kan købe på Afbetaling?


    Skal bruge en 2-4 SSD diske så har sq ikke lige penge til at smide det pt, så må ud i noget med afbetaling over 1 år...


    Men hvad for nogle hjemmesider tilbyder det?


    mvh
    toby