Indlæg af Monst3r

    det der er ret underligt er at jeg ikke kan teste freq. lige så snart jeg har trykker test så siger den at den "failed initial test" osse selv, om man clocker den ned meget underligt, og det har heller ikke hjulpet med coolbits, eller de nyeste drivers fra nvidia.


    er begyndt at tro det kan være en fejl på kortet .... møg !

    Okay, tak. men der stod ikke lige noget om at der kunne være en lås på mhz. jeg kan ikke forstå hvorfor at jeg ikke oc over hovedet, man kan overhovedet ikke teste den oc clock man har sat... wierd

    Ey,


    jeg har et mindre problem. jeg fik mit 6800gt ind af døren den anden dag, og så vil jeg self. se hvad det kan klare af oc, først køre jeg 3dmark05 for at se hvad den siger til det, det går osse sådan "ok" med 4948pts. men så vil jeg prøve at oc, men jeg kan ikke teste clock freq. inde i oc menuen, så tænker jeg at det sikkert er Nvidia driverene der ikke tillader det, så jeg prøver med rivatuner 2.0 og der har jeg det samme problem. så kommer spørgsmålet så, hvad kan det være ? kan det være bios på gpu der har låst den muglighed?

    Jeg har osse en version af x64 installert den er dog beta. jeg vil ikke just anbefale at installere x64 da der ER mange problemer med det. men på microsoft's hjemme side kan man hente en gratis beta.


    der finde osse open source os der er udemærket hvis ikke bedre en xpx64. en anden ting. 3dmark05 kan jeg ikke få til at virke da det kun er dx9.0c compatible
    og jeg har ikke dx9.0c til x64

    Ey. jeg har seriøse ydelses probs. i Everquest 2 og en del andre nyere spil Mit system : Amd64 3200+ @ 2.3ghz . mb Asus K8N-E Deluxe. Mem Elixir pc3200 400mhz. Gfx club3d x800pro @ XT. Hd 1. 40gb Maxtor. 1. 80gb Sata Maxtor.