Jeg ved dette er en ældre post, men det er stadig super relevant, idag er det bare nemmere at bruge et MESH system:
Indlæg af Patfigs
-
-
Men vil det løse mit problem? Som jeg forstår det er det min ram som er 77% optaget ved "normalt" arbejde?
-
øv.. Men tak for jeres svar
-
Du kan ikke opgradere Lenovo ThinkPad X1 Carbon med mere ram.
Hvad kan det være?
-
Hej
Min bærbar, lenovo thinkpad x1, har kun 8BG ram, og jeg syntes efterhånden den sover en del gange i løbet af arbejdsdagen
Er det muligt at skifte ens ram ud, sådan man får 16GB
-
Joh, hvis finanserne var til det ville jeg gerne, men der er nogle ting jeg har valgt foran at købe ny computer, og så længe at den her sagtens kan trække de spil jeg sidder med så må den køre så længe.
Lyder også ganske fornuftigt, men jeg kan godt være lidt bekymreret på dine vejne om du vil kunne løse dine problemer
-
Det er mere fordi, jeg tænker om den ikke har nået en alder hvor det vil give bedre mening for dig bare at udskifte den
-
Hvor gammel er din pc?
-
Sidste gang jeg havde ram fejl, skulle jeg en tur forbi bios.
Fejl gav "kun" random fejl, men jeg skulle låse hvilken MHz som de skulle køre på, pga mit bundkort kunne ikke selv finde ud af det
-
Arbejde, børn, arbejde, lidt børn igen, og så mere arbejde
-
Nej da !!
Den rejser mig op !!...Den kaster mig da ikke igennem luften ,hen over monitoren !!
Men ja....Hvis den fik en bedre motor : Så.....
Må jeg anbefale en vandseng i kasteretningen
-
Fedt, min PS4 pro er også ved at være klar til børneværelset
-
Hvad med Appel? Og hvad med WIFI 6?
-
Måske, men stadig en fedt spil
-
Det får mine maskiner lov til
Hvad med næste uge, er du stadig på arbejde der?
-
Hvad med normal online spil såsom Travian?
-
Keep them coming
-
Fedt, men det er bare ikke i særlig lang tid man kan spille gratis...
-
En ting er at hjemmearbejdspladser eksploderer, men vi får også nye arbejdsgange, og bliver nød til at blive tilpasset til en ny virkelighed. Prøv at tænke på måden vi holder mødre på?
Men også IT-sikkerheden f.eks. er ens privat adresse slet ikke gearet til at modstå seriøse hacker angreb.
-
For 2-3 dage siden gjorde jeg det samme og der virket det?
Jeg gik ind under;
tweak.dk/account-management/
Husk dit password