Indlæg af Springfield

    Hej..


    Jeg er til lan ved en af mine venner.. Han har Cybercity 2mbit. Mit msn og mirc virker.. Men mit Internet virker ikk. Altså firefox, explorer osv virker ikk..


    Hvorfor gør de ikk det?

    Hej..


    Jeg sidder tit og keder mig, ved min computer! Så jeg tænkte om nogle af jer kender et godt spil jeg kan gå igang med. Jeg har længe spillet Football Manager 2005. Men det er jeg blevet lidt træt af..


    Så er der nogle af jer der har nogle ideer?


    ikke WoW eller CS. Da det tager for meget tid.

    Det virker ikk det lort, og der står efter man har prøvet 5 gange kan det ikk længere lade sig gøre med en kode.. Hvad skal man så bruge?

    en af mine venner har hele tiden javawave.exe kørende i sin jobliste og så processor.. Den kører med rigtig meget hukommelsesforbrug og bruger næsten hele hans cpu.. Han har kørt ad-aware, men den finder ikk noget specielt..


    Hvad er der galt..?

    Hey..


    Jeg har brug for hjælp til min farfars word..


    Der mangler 2 ting oppe i den der linie, hvor der normalt står filer - vis - rediger osv.. MEN: Der mangler Filer og Vis... Jeg har fundet et sted under funktioner - tilpas der kan man vist ændre det, men hvordan? Man kan åbenbart ikke trække dem op på linjen, kun de enkelte knapper... Men man kan godt trække f.eks. rediger ned og så kan jeg ikke få den op den op igen?!


    Hvad skal jeg gøre for at få Filer og Vis tilbage på linjen?


    På forhånd tak..!


    Springfield

    Hej med jer..!


    Jeg er søger en Web-Designer, som også er sindsyg til at kode.. Du skal virkelig kunne lave en flot hjemmeside..!
    Det er til min clan #coded .. Hvis du er den vi søger, kan vi udlove dig et par bnc, og ca. 10 meter teflon...


    På forhpnd tak..


    Min mail er bvb@pc.dk.. Skriv dertil hvis du er intra..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    den gir da mening, og er absolut ikk værre end dine ...


    Prøv at hør: Jeg ved godt at der altid vil være hash i det danske samfund.. Men altså der findes jo heller ikk et sted hvor man kan købe en masse vilde pirat-dvd'er og masse frække seirals og programmer, her i danmark! Mit problem med Christiania er at de ikk betaler skat!! Og man kan ikk få dem til at betale skat uden at fjerne deres hash-boder.. Fordi hvorfor skulle de finde et andet lovligt arbejde, når de kan tjene en god pose guld hver dag, i deres bod..
    Og ja, stemningen er god derinde, men altså det er jo ikk en grund til ikk at gøre noget ved deres foretagende..! En dansk kultur-skat..? Måske, men stadigvæk..! De har jo ikk ret til at sælge stoffer helt offentligt bare fordi de bor et helt specielt sted i danmark.. Vel?.. Med hensyn til at legalisere hash: Det har jeg en blandet holdning til.. Altså lad folk proppe sig med stoffer... Jeg er ligeglad.. Men er sikker på at en del lærere rundt omkring på de danske folkeskole, såvel som gymnasier vil brokke sig over.. Din hjerne fungerere jo stadig ikk optimalt når du er halvvejs gennem ugen..! Og man behøver nødvendigvis ikk rive Christiania helt ned. De kan da bare bygge nogle flotte butikker, hvor de kan sælge en masse fine souvenirs.. Og minde folk om at det var her, man engang kunne købe en masse hash, pot osv... Eller kan de bare tage ind i KBH by og arbejde.. Hvor svært kan de være?