Indlæg af Lsp

    Hvilken k?ler vil i anbefale til dette kort??



    OG hvordan oc man dette kort??


    Jeg har tidligere pr?vet at flashe mit nuv?rende kort. Det gik ogs? fint.... Men hvilke muligheder er der ved det kort( Club-3D X800XT PE)

    Ja jeg ved godt hvor i BIOS jeg skal ?ndre det... men jeg er ikke hvad der skal ?ndres s? jeg ikke ogs? ?ndre p? mine ram..... Da jeg jo helst ikke vil ?del?gge noget....

    Hey jeg ville gerne have min computer til at arbejde lidt mere.... Men jeg har ikke s? meget forstand p? OC, s? hvis i kunne hj?lpe mig s? ville det v?re rart... I kan se mit system i min SIG.


    Min CPU k?ler er en Zalman CNPS7000B.... Den version med alu....


    I f?lge min bundkort er min cpu ca 42grader idel.....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg er godt klar over at der står at du er på trapperne til at købe en ny telefon, men kunne en N6230 med originalt datakabel, ekstra orignale covers, headset osv., have nogen interesse?


    Jeg er muligvis interesseret i din N6230.......
    Jeg kan kontaktes via mail eller msn... recruit@dek.dk


    PS. Undskyld jeg brød ind i denne tråd....

    Det startede som en god dag.....
    Stod op og fik noget godt morgenmad.....
    Så kom posten med JO:Escalation.....
    Jeg satte mig ind til computeren, for nu skulle der spilles...
    MEN så da jeg vil indtaste min CD-Key så får jeg af vide at min Key allerede er i brug....
    Så kontakter jeg en forhandler hvor jeg har købt spillet, i dette tilfælde EB games i Aalborg...

    EB Games siger at jeg skal kontakte producenten og inde på Novalogic står der at jeg skal kontakte forhandleren.....

    Hvis valget står mellem 6800 GT og et X800 PRO, hvilket af disse to kort vil man få den bedste ydelse???


    Resten af mit system er:


    P4 3,0Ghz Northwood
    2 x 512 DDR PC3200
    Abit IC7-max3

    Er der nogen som ved hvor man kan købe dette kort....


    Og Hvorstor forskel er der på Pro udgaven og XT udgaven???


    Hvor får man mest for pengene???


    Eller skal man over og vælge et Geforce kort??


    Hey Nu har jeg koblet dem om efter den guide.... Så alle blæserne køre på 7V.. Og hold kæft hvor det hjalp. Det var sku rart. Nu mangler jeg bare at dæmpe lyden fra OTES på mit bundkort så er den ved at være der.


    Jeg har endnu ikke gjort så meget ved mine ledninger med det kommer. Og så skal jeg nok sende dig et billede. Hvordan har du gjort????

    Hey Jeg har et Thermaltake tsunami Kabinet med 2 x 120mm blæsere som jeg synes at der larmer helt vildt. Hvordan kan jeg få dem til at køre langsommere??? Har overvejet at flyttte om på ledningerne i stikket så den kun får 7V men jeg kan ikke huske hvilke farver man så skal bruge.... De får strøm direkte fra PSU....


    Håber at i kan hjælpe mig...