Indlæg af D-Zs

    Hmm der er gået en del tid nu siden sidste citat, så jeg smider lige et nyt ind så vi kan få gang i den her tråd igen :)


    Quote

    1: I ain't heard no fat lady!
    2: Forget the fat lady. You're Obsessed with fat lady. Just get us out of here!

    Synes vi kører lidt i ring med det her :D ja vi HAR konstateret det er fake, det gjorde vi allerede i første post :D

    Tøjet vi har på er med til at forme den vi er.... Sådan har jeg det lidt. Derfor er tøjet vigtigt i mine øjne. Jeg går i det tøj jeg føler mig tilpas i. Og jeg føler mig tilpas i lidt dyrere tøj end andre mennesker. Jeg kan også godt lide at gøre noget ud af mig selv, og hvorfor skulle jeg ikke det?


    Med hensyn til skoene synes jeg de er okay fede.... kan ikke lide farven som kanten af sålen har, men ellers er de nice nok ;)

    Hey der er lidt hjælp at hente på det her link: link


    Du skal scrolle ned til ca midten... indtil du ser berpox's besvarelse.... håbder du kan bruge det til noget :) held og lykke med det


    Ja ved det godt, men så må man bare tage typetallet som gennemsnit :))

    Forstår ikke hvorfor man skulle lave et helt nyt talsystem for at kunne sammenligne med ECTS skalaen... Hvorfor ikke bare få ECTS skalaen?? Det ville da være lettere, så skal man ikke sidde og sige okay 7 svarer til C... Det er typisk at det skal gøres så besværligt!

    Quote

    Originally posted by Firedog
    hmm bliver nok mest kaldt


    Pik... ja Pik som i en dillermand, skal ikke spørge mig hvorfor, jeg kalder min storebror får røv, og min lillebror for dengse.. så det er sådan set lidt en koger dette er blevet sagt i og så holdt ved.


    og jeg er så pikken imellem brødrene.. :P


    Arj forhåbentligt ik!! :boxed:

    Har fået David-San og King David hægtet på mig...


    David-San - kommer fra en episode fra Teknisk skole hvor vi skulle over i kantinen, og købe noget at drikke. På vej tilbage i klassen skulle jeg lige lave lidt sjov med en af vennerne, som gik og drak af sin cola. Så jeg lavede lige et rundspark og sparkede colaen ud af hans hånd da han var ved at løfte den op til munden, hehe så der kom David-San lige ind som en parodi på Daniel-San fra Karate Kid hehe :D


    King David - har jeg så fået på handelsskolen fordi jeg åbenbart virkede lidt som en konge hehe, ved ik lige helt hvorfor men det kan også være fordi jeg ik er så høj, og har gået til kampsport og smidt rundt med nogle lidt store fyre.... David vs. Goliat :P


    Ellers så er det vist ik rigtigt nogle... Bliver kaldt basse og bølle og sådan nogle andre ting af veninderne men det er vist ik rigtig et kælenavn som sådan :)


    Glemte lige Davidoff som en af mine venner tit kaldte mig og faktisk stadig gør det når vi drikker, noget med at jeg har vodka i blodet fordi jeg drikker så meget :D

    Ser pænt ud, men personligt kan jeg ikke lide listerne på siden, men det er jo en smagssag :)

    Hvis det er Mercedes der har det kan det jo være det er ekstraudstyr man kan få til... For har ikke hørt om bilradioer der kan det... Ville kontakte Mercedes og høre om de eventuelt kendte til det

    Jeg har ikke forstand på det, men tror jeg ikke at man kan, da bilradioen bliver styret af tændingen på bilen.. så kan jeg forestille mig at du skal sætte radion på et batteri for sig selv og så have en seperat tænd/sluk knap til batteriet evt med en timer på...


    Hvad skal du forresten bruge det til ?

    Quote

    Originally posted by Azjo
    Tja, hvad er BCSW?



    "BSCW (Basic Support for Co-operative Work) er et projektstyringsværktøj, der tilbyder studerende og ansatte netbaserede fælles arbejdsområder, workspaces, hvor de kan samarbejde om bl.a. dokumenter. Det er ideelt for gruppe- og projektarbejdet på RUC."


    Fandt det på google ;)