Indlæg af S_Phoenix

    Efterhånden været i adskillige instances med resto shammy som main healer og så længe de kender deres rolle har det virket perfekt... De er pænt gode healere!


    Og hvis du elemental specced er det jo bar at sige det som det er at du er dps specced - længere er den bar ikke...

    Hey..


    Har kigget lidt rundt på nettet efter noget info om "Hospital Tycoon" da jeg syns spillet ser alt for griner ud som en opfølger til klassikeren "Theme hospital" anno 2007...


    Nogle der har nogen ide om hvornår det udkommer ???


    Nærmeste jeg har kunne finde er 1 kvartal 07 men ellers intet, lidt nærmere info ville være super.


    På forhånd tak !

    Hehe .. dunno, men det er nu sådan mine crits er...


    Ok - kiggede lidt på dem igår og de er ca mellem 3100-3200 så skrevet lidt for højt men ikke meget ..


    Cheers.


    Tror jeg vil forsøge et 10/0/51 build senere idag...


    EDIT: Sku da rart og se der stadig er andre frostmages derude :P

    Hmm tak.


    Syns sku da bar det var bankelatterligt at man har smidt frostmages "ud" så at sige.


    Før var der både store fordele ved både fire og frost, nu ser det ud til at frost er det eneste rigtige... sigh !.


    Anyways, kan ikke bar droppe mit tailoring syns jeg, haft det siden lvl 45 eller sådan noget og en del gode BOP recipe´s i det .. suk..


    Nå må vel prøve og få støvet noget udstyr op og se om det ikke er muligt at få en ok dmg uden spellfire set.


    (håber lige der kommer lidt flere replies til dette indlæg)


    Som sagt har jeg set flere frost mages på min server som er blandt de 2 bedste guilds som er frost specced, men med rimelig godt udstyr samtidigt så om det bar er vejen frem måske til at frost også kan virke hmm... :ohmy:


    Arbejder i øjeblikket stærkt på at få stormcaller og spellstrike set så må jeg jo se hvordan det virker derfra... SUK !

    Hey.


    Mit spørgsmål vil muligvis nok besvare sig selv så at sige, men spørger alligevel i håb om at der er nogen der har en dybere forklaring på mit spørgsmål.


    Jeg er pt frost mage med et spec som er 40/0/21, dvs primær frost mage.


    Jeg er egentligt FINT tilfreds med det, men grundet tiden ikke har været der til raiding og den først er ved at komme nu vil jeg høre om der er nogle der har erfaring med dette @ frost mages.


    Er pt. oppe på +804dmg og lidt over 17% crit%. ( 1400-1450 normal hits - ca 3250crit, uden trinkets eller AP )


    Mit spørgsmål er så, er det fuldstændig hul i hovedet at være god gammeldaws frost mage vs firemage når det kommer til raiding, vil frost mages være håbløst bagud ???


    Grunden er samtidigt at jeg er frostmage at da jeg valgte specialization til min tailoring tog jeg shadowweave da jeg læste flere steder det suverænt var det bedste, ikke desto mindre ser jeg firemages overalt med spellfire tailoring.


    Blev stædig da jeg først havde valgt det og opdagede for sent det var lidt smådumt, så ville køre mit shadow frost set helt op, og har nu for få dage siden fået sidste del os.


    Hvis frost ikke er helt hen i vejret vil det så være bedre at specce noget der ligner et 51frost built eller lignende ???


    Håber nogle kan give svar på nogle af spørgsmålene - på forhånd tak !

    Hey.


    Har opgivet lidt at følge med i prison break efterhånden desværre...


    Så min plan var at købe dem når de udkom, MEN...


    Er der nogle der har nogen anelser om hvor langt ud den går - tænker på om der evt er et slutafsnit på vej så hele serien slutter ???


    Her er listen indtil videre med de afsnit der er sendt i usa, men hvis nogen kender noget til det hvornår det evt. stopper helt ville det være max nice jo !!!


    Er et lang skud men prøver alligevel.


    På forhånd tak !

    Hey.


    Ja ved det har været oppe før men vælger alligevel at lave en ny tråd om det..


    I gang med at lvl en alt og har valgt engineering+mining... ( Kun 92 i engineering så ikke så vildt endnu at sige farvel til )
    Penge er jo altid godt at have og vil godt ha en profession jeg egentligt kan bruge til noget, formålet med engineering var kun for sjovt.... med mindre...


    Er der nogen penge at hente i engineering eller er det stadig kun sjov og ballade for det meste ???
    Eller skal man bare skaffe sig en normal gathering profession ??? Vildt i tvivl...


    Druide hvis nogen betydning..


    på forhånd tak !

    Hey...


    Grinder motes til den store guldmedalje i øjeblikket, men motes of fire har jeg et rimeligt problem med.... Har nogle steder at få dem, men ville høre om i kendte nogen steder med en relativ god droprate...


    på forhånd tak !

    Decursive virker FINT ! :)


    Det er ude i en beta 6 indtil videre... bruger stadig den gamle beta4 og har ikke haft skygger af problemer med debuff ( spiller mage )

    Quote

    Så derfor tror jeg at de har lavet det der med crit i nova, for at undgå at en person ingen chance har for at overleve.


    Så kunne de have brugt 2 min mere og lavet det direkte mod PvP - JA! det er unfair for andre med de voldsomme crits men i solo PVE er det sku ikke så overdrevet imba igen IMO.

    Quote

    Tror altså også at en masse melee classes har været ude for at få 1 pyro, og 2 fireballs i hovedet uden at nova'en breaker... Hvorefter død eller en masse kiting efterfølges. Hvis en mage bare har lidt forstand på hvad han laver kan han tæve enhver melee class.


    Ja oki det måske fint nok - men du tænker så ikke over at de har halvt ødelagt IMO shadowweave tailoring hvad angår mages.


    Og eftersom man ikke kan respecce i tailor til spellfire i stedet så har de fucket det rimeligt op..


    Jeg gentager hvad jeg har sagt, det er ikke særligt GENNEMTÆNKT /sigh!


    Der lidt flere aspekter i det end at de kun har smadret frozen targets.

    FUCK dem ... i guder ... fedt når man er specced 8/0/53 !


    Syns ikke det særligt gennemtænkt - icelance er mere eller mindre intet værd nu hvis frozen targets fucker efter 1 crit, samt et lille kig på shadowweave tailoring for mages.... "fedt".


    Frozen targets er sku en stor del for en frost mage ... /sigh !


    JA, jeg whiner og har det fint med det, syns sku ik det særligt gennemtænkt det lort.

    hmm no offense, men ser ikke problemet.


    De steder jeg har været rundt omkring har der været massere af det til 149 nu.


    Ikke altid at online køb er det bedste, tjekkede også nettet først før jeg købte det til damen og der var 3kr at spare alt i alt i stedet for i byen.

    ciric - har nu prøvet dit build i dag i diverse quests / instance´s, dog med mine små ændringer og må dog sige det virker overraskende godt, seriøst mindre downtime og dmg er til at "leve" med, 2-4 icelance crits er sku meget sjovt :)


    Tak - Godt tilfreds med dette build.


    Mht Blizzard så tror jeg det en smagssag, har kun brugt blizzard rigtigt i MC dagene ellers ikke, har vundet mig for meget til arcane explosion.


    Arcane giver højst dps ???
    Hmm svært at tro vs fire ?


    Eller med et tæt på 100% arcane build og så bar fireball / frostbolts ???

    Kigget lidt på det, og samtidigt med din forklaring som jeg godt kan li du har lagt med.


    Dog savner jeg lidt i arcane os og gør det lidt problematisk da jeg godt kan se ideen i dit build.


    Hvor lang tid har du spillet med det build ???


    Det vil selvfølgelig ikke rigtigt virke til raiding, men der stadig lidt tid desværre før alle har karazhan attunement så det fint nok så lavet minimalt om på det da jeg ikke rigtigt bruger blizzard, og frostwarding ser jeg ikke pointen i


    Så kommet frem til dette, kritk modtages meget gerne.


    http://www.wow-europe.com/en/i…0000535323310235013251051


    Men damn clearcasting bliver svær at leve uden :cheers:


    Hmm.... Så lige det med impact du skrev... hvad ville pointen være med dette ??? (fire) Eller var det arcane impact du mente til flere crits med AE

    Quote

    Er lvl 70 full frost-speced, og det har ikke et øjeblik fortrudt.
    Men for at sige det kort:
    Er du til kontrol, og til at kunne trække en meleeclass rundt så længe du lyster, uden at blive ramt, så er Frost svaret.
    Til burstdmg/ højere dps Fire/Arcane



    Noget imod at poste dit frost build ???


    Vil respecce frost nu, men er i tvivl om hvilket build jeg skal gå efter....


    Andre er også meget velkomne hvis i har et godt talent build med erfaringer dertil...