Indlæg af S_Phoenix

    Hey.


    Var rundt i mine skabe og skuffer, og alverdens hardware ligger bar og samler støv så tænkte måske der var nogle der kunne bruge noget af det til et eller andet.


    Ingen HBO, men er gud i tråden og bla bla.... :)


    Sony trinitron G400 19" CRT - God skærm fra sin tid hehe, testet og virker.
    Afhentning er at foretrække for denne da den vejer et ondt år.


    2x Apacer 128 MB SD 128MB PC-133 CL3 (ikke testet)
    4x Samsung 512 MB DDR PC2700 CL2.5
    2x Crucial Ballistix PC3200 512 MB RAM - Meget lidt brugt. Ikke været clocket, så ingen ide om hastigheder.
    4x Kingston value 512MB DDR PC3200
    2x Kingston value 1024MB DDR PC3200


    Resten været testet hurtigt, men ingen dyb test af dem.


    1xInno 3D (tror jeg det er) 6800GT AGP 256MB ram med Zalman VF900 køler (tror jeg det er) - DVI/VGA/S-VIDEO


    1xInno 3D 8800GT PCI-E 512MB DDR3 ram med Zalman VF1000 køler 2xDVI og S-VIDEO


    1xHIS x800GTO IceQ II 256MB GDDR3 256bit AGP DVI/VGA/S-VIDEO


    1xSapphire X1950PRO 256MB GDDR3 PCI-E 2xDVI + S-VIDEO


    GFX virkede sidst de var i, og lige hurtigt smidt dem i en maskine og starter fint op uden fejl af nogen art.


    2x Asrock 939 Dualsata2 bundkort AGP/PCI-E
    2x A64 3200+ 2Ghz S939 .. 1 stock køler
    2x Core2duo E6750 med stock køler


    Hurtigt sat til, og virker som det skal, som da jeg tog det fra, på nær de 2 E6750, men har lagt i original beskyttelse siden afmontering, inkl. god CPU beskyttelse.


    3x 200GB Seagate barracuda 7 7200rpm IDE
    1x 160GB Samsung spinpoint SP1604N IDE 7200 rpm (tror jeg)


    Samme hertil, en hurtig test af dem.


    1x512 MB SDkort - nyt stadig i pakning
    1x256 MB SDkort - nyt stadig i pakning
    1x USB cup warmer stadig i pakning - wehu !
    1xPROMISE ultra133 IDE controller - 2 porte
    Håndfuld lydkort hvis interesse - Audigy 1 kort hovedsagligt.


    Billeder kan skaffes hvis interesse.


    Kom frisk.

    Hey.


    Har netop fået min HTC desire ind af døren og kigger nu på hukommelses kort til den...


    Havde et 16GB i tankerne, men der jo en verden til forskel i pris fra class 2 til class 6.


    Er det noget man vil bemærke ekstremt i hastigheden i det daglige brug med et class 2 kort ift. C6 ?
    Med andre ord er det den dobbelte pris værd ?


    På forhånd tak!

    Hey.


    Står og skal finde en god bærbar til min lillebror.


    Det skal være RENT studieforbrug, så intet fancy nogle steder eller noget.


    Har fået en pris på 3500 +/- 1-200.
    Har kig på et par, men måske nogle kunne komme med et par gode forslag der måske var bedre her.


    Bærbar comp - ikke notebook med de små 10.1" skærme =)


    På forhånd tak !

    Hey.


    Har lige skulle installere windåse vista på en comp, aldrig haft problemer med opdateringer da de bar plejer og køre smertefrit ind.


    Ikke desto mindre har jeg nu fået 10 stk opdateringer jeg ikke kan få installeret("mislykket"), som får en fejlkode der hedder
    " 80071A90 "


    Har googlet lidt rundt efter den, uden noget brugbart - nogle der har nogen ide om hvad der er at gøre ved det ?


    Vil de automatisk komme igen inden for den nærmeste fremtid om at skal installeres ?


    Tak !

    The Ninth Legion er en dansk horde guild placeret på The maelstrom EU.


    Vi er en nystartet guild, og leder nu efter flere folk for at få taget hul på 25mands raiding.


    Vi har det generalt sjovt sammen, samt fremgang i hvad der nu har været af 10 mands raid og lege med.
    Vi er en semi hardcore guild, vi har seriøs raiding, og basale ting som at kende sin klasse samt at være 100% forberedt med flasks, foodbuffs osv er forventet og bliver betragtet som standard forberedning til raids.


    Har erfarne ledere med hardcore raiding baggrund og viden.


    Indtil videre har vi clearet Naxxramas 10 mands, Obsidian 10 mands og vil nu godt videre til 25mands raiding.


    Vores raiddage og tider er som følger - Mandag/Onsdag/Torsdag og Søndag. Raider fra 19 til 23 med invite start kl 18.45.


    Indtil videre er dette vores åbninger.


    Tanks ( Alle classes ) - 1 plads åben.
    Warrior DPS - Åben.
    Mage - Lukket.
    Deathknight - Lukket.
    Priest (Holy/Shadow) - Åben
    Hunter - 1 plads åben.
    Paladin (Holy/Retribution) - Åben.
    Druid - (Feral/Balance) - 1-2 pladser åben.
    Warlock - Åben
    Shamen (Resto) - 1 plads åben.


    For mere info, kontakt enten en af vores officerer


    Zalvatore
    Sayia
    Huberty
    Delux
    Snowsky


    Eller besøg vores hjemmeside på http://theninthlegion.gimpnet.dk/index.php


    Tak for din tid. :dance:

    Kan næppe betale sig nu når wotlk rammer på onsdag :-) Men for at besvare dit spørgsmål så


    Shadowtailor = Frost/shadow
    Spellfire = Fire/arc

    Nej kan jeg godt se... Mangler stadig svar angående om man kan smide det der PCI-E kort ned i en normal PCI port som de fleste andre lydkort... ??? I så fald kunne det PCI-E kort der bliver linket til være en godt alternativ...

    Renegger, havde kigget på det kort er bar i tvivl mht det PCI-E ( har ikke fulgt med i Hw verdenen i lang tid), kan det smides ned i en normal PCI port som alle andre lydkort ???

    Hej.


    Efter en lang og besværlig krig med nuværende lydkort (SB audigy 1 ) og få det til at virke i vista, er jeg nu på vej efter nyt lydkort, med en mikrofon indgang der virker i vista.


    Nogle der kan give et forslag til et lydkort i en prisklasse ca 300 max 400 som virker i vista og måske har erfaringer med, har brug for en mikrofon indgang der virker og har jeg måtte opgive med mit audigy 1 kort desværre.


    Har kig på http://www.edbpriser.dk/Produc…150&searchArea=&Soegeord=
    Men ingen ide om det noget crap som deres audigy kort. :S


    På forhånd tak.

    Det gik stadig i kage for mig, men lykkes mig at gå den lange vej og søge efter dig.
    Der jo en del med navnet happy, men antager det er dig med våbnet fra Anetheron ???


    I så fald tror jeg der vil blive taget rigtigt godt imod dig hvis det kunne friste at komme over til os, da du jo har MH attunement og alt klar.

    The Danish Brigade på darksorrow rekrutterer nu nye spillere, grundet der er nogle stykker der har valgt at stoppe / gå over til casual spil.
    Vi er en guild der har eksisteret i over 1½ år.


    Vi raider pt. 4 gange ugentligt 25 mands instance, samt karazhan / Zul Amen 1-2 gange ugentligt.


    25 mands raids ligger på Mandag, onsdag, torsdag samt søndag.
    10 mands raids ligger på Tirsdag, fredag samt lørdag..
    Raid tid er 19-23.


    Vores raid progress er følgende.


    MH: 3/5
    BT: 4/9


    Hvad vi leder efter er følgende klasser:


    2 Resto Druids
    1 Shadow / holy Priests
    1 Paladin tank
    1 Prot Warrior
    2 Feral Druid


    MH attunement er et STORT plus, men intet krav – Lige så vel som gear godt må være nogenlunde ( Da vi ikke kører SSC / TK normalt, ser vi gerne at gearet egner sig til MH)


    Skulle du ønske at søge ind uden for disse klasser er du velkommen, hvis du mener du kan bidrage med noget ekstraordinært.


    Hvad vi kan tilbyde er et venligt, erfarent samt forberedt guild, der vil fremad.


    Skulle dette have fanget interesse så slå et smut forbi
    http://vsunion.com/forum og smid din ansøgning.


    The Danish Brigade.

    Hey.


    Har fået til opgave og lave en comp til bedsteforældrene, den skulle egentligt have været til ren kontormaskine, men ville ikke gøre noget hvis den kunne køre lidt spil når diverse børn kommer forbi osv :) (lol)


    Så here we go.
    Er der noget der kan byttes ud med noget bedre, budgettet har ikke noget loft som så, men skal heller ikke op på 50.000. ( Overdrivelse fremmer forståelse )


    Det ser sådan her ud indtil videre.


    Kabinet: Ikke noget bestemt men noget til en 500 kr ca.


    PSU: NorthQ 4775-500s http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=169177 ( lidt i tvivl om den har hvad der kræves af systemet, men burde den umiddelbart ? )


    Bundkort: Asus P5K http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=381936


    CPU: E6750 Core 2 Duo. http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=389793


    RAM: http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=158887 Corsair XMS2 2GB


    GFX: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307057 X1950 Pro


    Lyd: Onboard indtil videre.


    Harddisk: WD 250GB SATA300 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=349241


    Rammer en pris på ca 5500.


    Er der noget jeg har glemt, kan blive bedre, burde udskiftes etc etc - Blev billigere end jeg havde regnet med så kan nok trække den lidt længere hvis det er :)


    På forhånd mange tak !

    Hey.
    Overvejer at sælge for at opgradere lidt, så hvad ville følgende være værd?



    Asrock Dual SATA2 S.939


    AMD 64 3200+ @ San Diego.


    2 x 512 MB Crucial Baliistix PC3200 RAM. ( Ikke været clocket! )


    2 x 512 MB Kingston Value PC3200 RAM.


    2x 1GB Kingston Value PC3200 RAM.


    Indvil videre er der kun tale om vurderinger.


    På forhånd tak.