Indlæg af Gatz

    det kan du vel, men som sagt, jeg vil ikke gøre mig klog på det.. Jeg ville gå ind i den nærmeste computer forretning og spørge om de har en der er bedre..

    Jeg ville nu også sige at verdensmesterskaberne i armlægning med fødderne er værd at se. Så det på en Reality kanal på min parabol for noet tid siden.. Mega grineren. En lille svanset slap mand der vandt LOL :lame:

    Jeg ville nok tro at det er dit bundkort der ikke får køling nok, men jeg skal ikke gøre mig klog på det.. det kan også være dit gfx, det skete for min ven engang..

    Den er go, men som Torque siger, lidt forudsigelig... Men det der med Selektiv hørelse, det for jeg squ hele tiden afvide af mine forældre, pisse træls;)
    Men ellers go vittighed :clap:

    det ser rimeligt fedt ud men sådan noget der siger mig ikke så meget.. Jeg forstår heller ikke helt hvad hans site handler om? Jeg kan vel forstå at den ikke er helt færdig, eller?? :))

    Jeg tror at din CD måske har siddet lidt løst eller forkert i dit drev, og på den måde har fået et slag, der har flækket disken... Lydder meget skummelt ?(

    Hvis du ved hvor de kommer fra, så skal du bare helde kogende vand ned i det hul de kommer fra. Det virker og det er helt gratis.... Ellers skal du nok invistere i nogle myrelokkedåser .. Ellers ved jeg sku ikke hvad der virker :boxed:

    Følger med i det hvert år. Synes det er mega fedt, dog ikke midt på etappen... Synes det er sjovest når det går opad, men er bare lidt træt af at der ike er nogen der kan eller tør at gøre noget ved Lance Armstrong's magt herredømme i cykel sport..
    Synes dog også det er fedt når der er en dansker i udbrud(PIIL).... Men det blir aldrig til noet:(
    Så, ja jeg ser det :))

    Ja, ok den var sjov nok den første gang Mazie... :lame:
    Men tilbage til emnet... Man skulle tro de tænker: "Går den, så går den"... HEHE lol. Gad godt se hvad der sker hvis man bestiller. hmm, det kunne være at man kunne låkke noen til at prøve, hmmm;) HEHE

    Hey
    Nu har jeg haft en tråd oppe i et lille stykke tid, og jeg har fået alt det info jeg gerne vil have, og der er heller ikke nogen der svare på det mere.. Så nu vil jeg gerne lukke det, men jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan man lukker en tråd..
    Kan i ikke hjælpe mig lidt her, for jeg er stadig ny :O (Startede i går aftes)

    Hey Aerial, det er et mega nice desktop... Jeg har set flere af den slags, hvordan gør I, jeg har hørt jer nævne noget om samurize... Nogen der kan give mig et link til det og muligvis her en guide liggende??

    Hey! Jeg er ret ny herinde, så jeg vil gerne lige vide, hvordan jeg får fat i et billede der har de rigtige størrelse eller hvordan man redigere i billedets størrelse???? ;)