Indlæg af Malthevejgaard

Hey guys!
    Tak for lidt hurtig feedback :goodpost:
    Her er mit build/setup som det folder sig ud.

Kabinet, blæsere, psu. mm

Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass

Noctua NF-S12B 120 mm – x6

Corsair tx-m 650 watt

Asus PCE-AC88 AC3100 PCI-E Adapter

1x 1tb samsung 860 evo ssd harddisk – 2 x 250gb 840 evo ssd harddisk
    -----------------------------------
    Reelt hardware.

Asus ROG STRIX Z-370H
    Intel core I5 – 8600K )
    16 gb ddr4 2666 MHz
    Gtx 1080 Msi Gaming 8 gb.

Jeg håber det svarede på nogen af jeres "spørgsmål" - jeg havde kigget lidt på phanteks køle"hoveder" og deres beholdere, men jeg tænker mere i forhold til hardtube, eller softtube tror jeg det hedder :rolleyes: værktøj, farver, fittings, tube størelse mm :clap:
    Håber på svar på nogle af de spørgsmål
    Med venlig hilsen Den våde gamer :T :T :9xo

Hej Tweakere!
    Da jeg på et tidspunkt skal kaste mig ud i byg af computer med custumloop, men da jeg intet ved om dette har jeg brug for nogle råd fra nogen eksperter på dette område! :T - Jeg står primært med et build som sagtens kan holde de næste par år, men kunne være sjovt i fremtiden at OC den, og deraf Custumloop, men jeg har brug for at vide nogle ting - Hvad er pris for sådan noget, min pc ligger i ca. 15K, hvor meget ekstra skal der ligges på til vandkøl? - det skal primært være på grafikkort, cpu, og evt andet ( Skriv endelig, hvad jeres erfaringer har bragt jer! :ph34r: ) er det bedst at købe en form for pakkeløsning første gang, jeg har kigget en smule med farver, matrialer, størelse osv :dance: Sidst men ikke mindst! er der noget jeg umilbart har overset? og der noget man skal vide til første gang? :love: :idea: :thumbsup:

Håber på nogle lækre, og brugbare svar, skriv endelig hvis i har brug for at vide noget om mit nuværende build :rules: