Indlæg af Nirls

    Hey..


    Jeg har en Dell Inspiron 5100 med en P4 CPU i som er stået af pga. et mindre uheld med et glas sodavand :(


    Så får jeg en anden bærbar med en Celeron CPU på fredag, så kom jeg til at tænke på om jeg evt. ku sætte P4 CPU'en over i den anden bærbare??


    på forhånd tak..


    Mvh Nils

    Jeg har lige installeret tråsløst internet hos min søster igår aftes som virkede lige så fint indtil her i morges hvor hendes kæreste lige sku tjekke sin mail, da han var færdig med at tjekke det og loggede af ville min søster lige tjekke hendes. BUM! ingen trådløst netværk =/ den kan ikk finde et trådløst netværk nogle steder, før fandt den alle hendes naboers trådløst net. nu er der ingen.
    ting. jeg tror ikk der er en knap på selve computeren til trådløst kommunikation (bærbar Acer Aspire 3634) det er en 802.11b/g trådløst kort! nogen der kan hjælpe med hvorfor jeg ikk kan finde noget netværk???


    mvh Nils

    Vil bare lige høre om nogen ved hvad soundtrack'et fra Boiling Point hedder? den der bliver spillet når man installere spillet?


    på forhåbnd tak

    Hey Derude..


    Er der nogen der kender nogle steder hvor man kan få de ældre drivers til GeForce, og måske også nogen der ved hvorfor min skæerm slukker hvis jeg har drivers der er nyere end 69.72? efter jeg har fået GeForce 6600GT ? lidt underligt ! håber nogen kan hjælpe mig..


    mvh Nils

    Hej Derude..


    Jeg har lige købt det her Brothers in Arms: Road to Hell 30 igår, men når jeg åbner spillet når den lige at åbne det første billede der kommer og så skriver den:


    Critical Error


    Build: (null)


    OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
    CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1810 MHz [360534933504.000000 0] with 511MB RAM
    Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 (5303)


    General protection fault!


    History: ULevel::SpawnActor <- (PlayerController) <- UGameEngine::PreInit <- InitEngine


    og så kommer jeg ikk videre, nogen der kan hjælpe mig med dette ??


    Mvh Nirls