Indlæg af mickelmore
-
-
-
Kingdom: New Lands
Kingdom: New Lands er gratis indtil d.13/6 på epic
https://www.epicgames.com/stor…ct/kingdom-new-lands/home
Der er også Quake 2 RTX udgaven til dem der har RTX kort -
-
-
Halløj folkens.
Jeg har 2 ML140 Pro rgb fans som jeg rigtig gerne vil have byttet til 3 LL120.
Selve Lighning node pro er ikke blevet brugt, og blæserne er kun brugt siden december.
De fulgte med til min vandkøler (H115i platinum)
Pris og så videre kan vi snakke om.Jeg har også twin pack LL140 jeg kan bytte med i stedet for ML140'erne.
Dog vil jeg helst bytte med ML'erne, da resten af mine casefans er LL udgaven. -
Halløj!
Sælger mit gamle kabinet da jeg har købt et nyt.
Det er passet godt på, og har ingen skavanker.
Der er rgb lys i fronten, og en rgb stribe indeni der kan skifte farve ved knappen på front.Pris idé 300kr.
https://imgur.com/a/wYV0Z0u -
Halløj!
Jeg sælger min Logitech G900, den har ikke været brugt meget, også derfor den ser ud som ny.
Jeg har original kasse og tilbehør, plus kvittering på mail.
Garanti udløber i August.
https://imgur.com/a/gLKwQPS
Pris idé 400kr -
Halløj folkens.
Jeg sælger min gamle HP Omen bærbar, da jeg ikke tegner længere.
Den er stadig super kraftig selvom den er et par år gammel.
Den har brækket et lille stykke af jackstik, men det betyder intet, og så er batteriet godt brugt, det holder kun ca 30 min, men et nyt koster ca 300kr.i7-4720HQ
8GB ram
Fuld HD touch skærm
K1100M Quadro
240GB SSD.https://imgur.com/a/8A5GOi1
Pris idé er 3000-3500kr, men byd -
Fin test.
Dog sidder jeg tilbage med lidt af en dum følelse og tænker fint nok kabinet, men meehhh ikke lige til mig alligevel.
Udseendet er fint nok, dog skal funktionaliteten følge med især til den pris og det gør den ikke i mine øjne.
Det er lidt som og tisse i bukserne, det varmer lidt, men så bliver det koldt og dumt, sådan har jeg det med dette kabinet.
Jeg sidder og venter på mit nye kabinet, som kommer midt i næste uge, og det har ikke disse begynderfejl og halvhjertede løsninger, så det bliver forhåbentlig godt.
Mvh
SamHvilket kabinet har du købt?
-
Det så meget lovende ud, men syntes desværre det faldt ret hurtigt til jorden..
Syntes det er ærgeligt de ikke har kigget på nogle andre kabinetter hvor der også er glas hele vejen rundt, og set hvad de har gjort
Især når prisen er 1000kr.. Kunne acceptere det hvis den landede på 700-800kr -
Hvad har du af bud?
-
Okay, overvejede nemlig at lave bund og top til intake og siden som ud, hvor jeg ville have min 240mm rad, men ved ikke om det er bedre at gøre som din plan er
-
Måske et dumt spørgsmål, tilgiv en "nybegynder"!
Hvor har du lavet airflow? Mit gæt er at din 360mm og 240mm er intake og fans i bunden er ud?
-
Hans GTX970 svarer groft til et 1060, så han er forholdsvist godt med på den front.
Han er så også forholdsvist godt med på CPU og RAM fronten, så det er lidt svært at sige hvor han får mest.Jeg ville nok fokusere på det realistiske mål og sige en i5 processor (f.eks. 8400, 8600K eller 9600K) og et 1070. Hans drømme er i den høje ende, selv for en teenager med et sommerjob, hvis jeg skal være helt ærlig.
Med det sagt, så vil jeg mene at grafikkort nok vil give mest ift. spil, hvor CPU, Bundkort og RAM sammen vil give mere mening, hvis vi udelukkende taler streaming.
Hans drømme er disse komponenter, da det er dem jeg har
Han vil kunne streame med høj grafik uden de mindste problemer, men det kan en i5'er da ikke klare?
Skal han ikke op i en i7 for at den kan klare dette?Han har lige pt 3500kr at gøre godt med, og det hele bliver købt brugt, og det er nok til et 1080, men ikke helt nok til cpu bundle endnu
-
Hej folkens.
Min nevø vil gerne have opgraderet hans pc til at bedre kunne klare flere fps.Han har pt en i5-4670k med 12gb ram og et gtx 970.
Han skal have det hele opgraderet, men da en lille dreng på 11år ikke har vanvittigt mange penge, vil han opgradere lidt ad gangen.
Hans mål er en i7-8700k, 16gb ram og gtx 1080.
Han streamer rigtig meget, og vil gerne op og spille tungere spil.Spørgsmålet, hvad ville han få mest ud af at opgradere nu, grafikkortet, eller cpu/mobo/ram ?
-
Er der eventuelt nogen der kunne være interesseret i at bytte med mit 1080? Har et ASUS GeForce GTX 1080 Strix.
Med kvittering, købt d.20/7-16.
Vil gerne bytte med et andet 1080/1080TI, mærke er ligemeget, dog ikke reference/blower udgaver -
Er der nogen der kunne tænke sig at bytte kabinet?? Har et fractal design meshify c, fejler ingenting, vil bare gerne prøve noget andet.
Skal passe til atx. -
Halløj!
Nogen der eventuelt vil bytte en 240hz skærm med min?
Min er en Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA, med kvittering og købt 29/3-18.
Den har 144Hz (165Hz OC), G-sync og 1440p. -
Go for it!
Jeg kører også ren ssd, har 1x m.2 960 evo 250gb til windows, og 2x 860 evo 500gb i raid til spil
Fantastisk ydelse og støjsvag!