Indlæg af Oniard

    Hej allesammen


    Jeg skriver for at høre om det er muligt det er min CPU, som får mit system til at chrashe med fejlkoder “Memory Management” Jeg har overclocket min R5 2600 til 4.2Ghz fra 3.40Ghz. Det skal dog lige siges at overclocket har kørt stabilt i 2-3 uger.
    Har prøvet alt hvad der anbefales med at diagnotisere memory osv, og har sågar nulstillet min pc, men også uden noget held

    Jeg tror jeg har en nogenlunde fornemmelse af hvad jeg vil, men jeg er også en RGB fyr og er gået all in med det på det her build det kan du nok også tydeligt se på mit kabinet :$

    Hej alle


    Jeg skal til at have bestilt det sidste til min gaming pc, men kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan i ville fordele farverne på GPU, kølere og motherboard indtil videre har jeg købt et gamemax M-908 kabinet og 6 RGB blæsere.
    Jeg kunne godt være frisk på måske at skifte farve på kabinettet med noget plastidip. Jeg har sort Mus, Tastatur og Headset
    , men en hvid XXL mussemåtte. Det ville være rigtig fedt hvis i ville komme med jeres meninger og måske links/liste på pcpartpicker


    På forhånd tak Sebastian