Indlæg af moregan

    Hej det virker nu satte dem modsat af hvad der stod i manualen og så startede den op. lige et spørgsmål mere hvis nogen ved det. der sidder et gfx i CPU'en hvad skal man bruge det til når man har et dedikeret grafikkort kan man gøre sådaen så man bruger det i windows og det dedikeret i spil ?

    det er


    bundkort
    msi z88A-GD65
    Processer i53750K
    GFX gigabyte 6850
    SSD crosiar force 2
    hdd samsung 1TB Sata
    Ram kingston HyperX Genesis 1600 mhz
    CPU køler er den der fulgte med
    PSU cougar CM power 550Wat 24 og 8 pins
    der kommer intet billede på skærmen den starter bare og så slukker den efter 5 sekunder

    hej dna ja det virker som en god skærm det gør ikke noget at der ikke er HDMI i da jeg bare skal have den sluttet på et DVI stik.


    det der bekymrer mig er at de skriver at den har Upræcis billedgengivelse og dårlige betraktings vinkler ? det kan da ikke være godt :S den skulle vidst heller ikke virke sammen med 5xxx serien som jeg regner med at opgradere til.


    T240 er det ikke en 24" skærm ?

    kunne godt lide at vide hvor meget hastighed taber man når man kører igennem en IDE til SATA konverter ?


    eller kan man få et PCI kort med sata II porte på


    dem jeg kan finde på EDB priser er til ekspress.


    sidder med en gammel kontor pc på 40 GB som læser med 30 mb/s


    det er ellers en Barton 2500 + der sidder i den.


    så ville jeg kunne få en del mere fart på ved at få fat i en ny harddisk ?

    hej har fået GTA 4 i jule gave men det kræver .NET Framework for at virke. men når jeg installerer det går computeren ned når jeg åbner nogen programer den fyrser så jeg hverken kan bevæge musen eller noget. hvis jeg fjerner .NET Framework igen funger computeren normalt igen.


    jeg har enda prøvet at formatere pc'en men ligeså snart jeg installerer .NET Framework (version 3.5) så sker det samme problem igen.


    jeg har prøvet at google et svar men kan ikke finde rigtig noget håber virklig der er nogen der kan hjælpe mig.


    Update
    jeg har fundet ud af den først fejler ved version 3.0 og højere version 2.0 funger fint men man skal have mindst 3.0 for at spille GTA 4 ved ikke hvorfor version 3.0 fucker op slet ikke nogen der har nogen ider ?.

    okay tak for vejledningen ;) men hvad koster et batteri 1000 kr ? så kan det jo bedre betale sig at købe en ny pc.


    i så fald tror jeg bare at jeg må klare mig med det den kan nu.

    hej jeg har en bærbar der efter hånden er ved at runde de 2 år. problemet er bare at den efterhånden kun kan holde strøm i 40 min uden at CPU bliver belastet. jeg har prøvet at søge på google efter en løsning men kan ikke lige finde en. det eneste jeg kunne finde er at jeg skal prøve at aflade mit batteri og så lade det op et par gange men det fik jeg kun 10 min ekstra ud af :(.


    i notebook hardware control står min battery wear level til 28%


    er der noget jeg kan gøre unden at skulle ud og invistere i et nyt batteri ?

    hej jeg sidder her med en gammel bærbar med windows xp pro på.


    er der nogen der kender et godt program der lukkeder ned for de programer man ikke bruger mens man spiller for at forbedre ydelsen ?

    hej jeg har en acer travelmate 2430 bærbar den har hindtil fungeret fint men her forleden opdaterede jeg til win xp sp 3 og jeg ved ikke om det er på grund af det men drevet fungerer ikke længere i windows. jeg kan se drevet i stifinder men det virker ikke. og jeg kan heller ikke skubbe det ud.


    det virker dog fint i dos og under opstart.


    Det hedder osse noget underligt i enhedshåndtering


    EK5354T GQS841N SCSI CD rom Device


    er der nogen der ved hvad jeg kan gøre så jeg slipper for en format C ?


    Update
    EK5354T GQS841N SCSI CD rom Device


    vidste sig at være de virtuelle daemon tools virtuelle drev


    det vil sige at DVD/cd drevet er helt forsvundet fra windows :(
    hvordan pokker får jeg det installeret igen. det lader til at man ikke sådan lige kan hente en driver til drevet på acers hjemmeside

    ja det er sq under max belastning :P


    men det er osse mest under spil den fryser den har kun vidst en enkelt gang gjort det under windows nu må du jo osse tænke på at ram på GFX'en kører jo konstant ved den clock frekvens mens coren skifter alt efter om det er 3D eller 2D den afvikler.


    men af hvad jeg kan se på nettet så er Asus ikke den enste fabrikant med problemer med 8800 GT. BFG og evga har osse.


    http://www.maximumpc.com/forums/viewtopic.php?p=751700&sid=


    og med hensyn til temp


    så har kortet 44 Idle og 58 i load


    mens CPU har 31 grader idle og 55 i load


    det skal lige siges at min CPU køler er et kæmpe stort klods med en blæser på så den er rimlige kold når computeren starter op :P

    jeg har fundet ud af problemet nu. det er grafikkortet der er problemet.
    se bare denne tråd


    http://vip.asus.com/forum/view…%20Series&page=1&count=34


    Same problem here with my Asus EN8800GT/HTDP/1G (I bought only 3 weeks ago). Computer frozen any time I try to play a game or run any graphic test (3Dmark06, ...). But in normal 2D windows solid like a rock, no any problem or freeze.


    I spent a lot of time trying all sort of things (different power supply, new windows install, different memory, multiple different BIOS setups) and nothing... all time same problems: computer frozen and frozen again.


    Finally, I found a solution: set memory frequency down to 1700 (850x2) Mhz. After this no more hangs, all games working good, and system completely stable.


    After reading some forums and making some little research, I found my card (and maybe all of Asus 8800GT cards) uses Qimonda memory. And this type of memory have had a lot of problems in the last months, even with reference frequencies...


    So my only chance is to change (RMA) the card, but the new one maybe will have the same problem, and I don't have other graphic card to run in my computer while they test and return the card (usually need to wait 4 or 5 weeks for RMA, almost here in Spain).


    I have a defective card (can't run at reference frequencies) but I don't want to wait 4 or 5 weeks to change it for other with the same problem... ¿Asus quality? No thanks, never more :-(


    så man skal under clocke sit kort før det virker det er satme nice :(