Indlæg af culex

    Jeg har fået et nyt mobo, hvor der er det smarte program uguru,som skulle gøre at du kunne ocè fra windows. Jeg kan desværre ikke finde nogle guides til hvordan man gør. Jeg har ikke ocèt før, men vil gerne prøve det.
    Grunden til jeg gerne vil ocè er ikke for at få en "større" pc, men for at lære lidt nyt, da det jo virker lidt spændende.


    Til dem der ikke kender uguru er der et link her.: http://www.tweakup.dk/article/217/dk/


    Mit system består af følgende:


    Mobo : Abit AI7


    Cpu : -------CPU Description-------
    Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
    Family: 15
    Model: 2
    Stepping: 5


    -------CPU Cache Info-------
    Cache Size Assoc Line Size
    L1D: 8 4 64
    L2: 512 8 64
    TC: 12 8 -
    ITLB: 64 - -
    DTLB: 64 - -


    Ram : Kingston HyperX pc3500 2*512 kører dual.


    GFX: Radeon 9800pro 128mb (sapphire)


    Cpu, chipset og gfx er kølet med et asetek vandsystem, med temps på ca cpu 31 Grader, system 29 grader og PWM ca 45grader. Disse temps er taget ved normalt brugt altså ikke ved full load.


    Er der ikke mulighed for lidt oc her?


    Er der brug for flere informationer så bare skriv.


    Husk jeg er på begynder stadiet, så skal nok ikke oc ram og gfx i første omgang. :crazyeyes:


    På forhånd tak.

    Hey igen


    Jeps projektoren har kun en fysisk opløsning på 800*600, hvad det er den gør når den "kører 1600*1200" ved jeg ikke. Den laver et godt billede, så det er fint med mig.
    Projektoren kan godt køre widescreen, den kan man vælge i menuèn. Jeg har derfor låst min til altid at køre i widescreen, og har derfor lavet et lærred i 16/9. Det funker også fint tl film, tv, ps2 osv.
    Problemet er at når jeg kører min pc over på lærredet er det i 4/3, og kan derfor ikke være på lærredet, muligheden for at ændre det i menuèn på projektoren forsvinder når du kører VGA. Derfor tænkte jeg at man måske kunne få et program eller noget der kunne sætte mit grafikkort til at køre widescreen istedet.
    Håber det hjalp på forklaringen. :crazyeyes:

    Projektoren er en Panasonic (PT-1E) mener jeg den hedder.
    Den skulle kunne køre 1600*1200, billedet er også over på skærmen, men forbliver i 4/3 format og ikke 16/9, som jeg gerne ville ha det.
    Pc og projektor er forbundet med et RGB kabel.


    Jeg kører spillene i 1600*1200 hvis de ellers kan gå derop (gælder feks ikke silent hunter III) så det burde ikke være der problemet ligger.


    Kan man ikke bruge et program, eller noget med at sætte et flueben et bestemt sted?


    Jeg kan bare ikke finde det "flueben" :oops:

    Yes sir. dog ikke spil som cs og ligende. Kun spil som ikke kræver noget nøjagtigt, såsom silent hunter III eller nfsu II og tilsvarende. Det er alt for fedt at spille på 90" i en opløsning der hedder 1600*1200. :boxing:


    Har været projektor menuèn igennem, men alle muligheder forsvinder næsten når jeg kører VGA :boxed:

    Halløjsa folkens.
    Jeg har et lille problem, som er ved at drive mig til vanvid. Jeg har min pc koblet til en projektor, problemet er, at når jeg kører billedet over på projektoren, viser den billedet i 4/3, og mit lærred er i 19/9. Det er jo ikke så fedt når man sidder og spiller silent hunter III, da alle mine "værktøjer" ikke kan ses på skærmen. Er det muligt at lave signalet om til widescreen på en eller anden måde? Jeg sidder ved en p4 2,8 med Radeon 9800pro gfx?


    Please help, da jeg snart bliver idiot.


    på forhånd tak.

    Hejsa Folkens.


    Jeg har et par ting til at stå, som jeg ikke har plads/brug til/for. :O


    Jeg har et sæt JAMO E770PDD, som kan ses på nedenstående link. Det hele har været sat op, men fik aldrig trukket ledningerne, så det er kun Frontene der er blevet brugt. Så resten af sættet, center surround og sub, er ubrugt, altså ikke spillet til endnu.! Frontene spiller helt perfekt, og er utroligt klare i lyden grundet DTT systemet, og de har en virkelig kraftig og kontant bas, skal virkelig opleves. sættet er i perfekt stand, det er jo også næsten ubrugt.
    Link: http://www.jamo.com/Default.asp?ID=1558&...=17509&PID=3780


    Der udover har jeg en JAMO DVR50, som er helt ubrugt, ca 1år gammel som det andet. Den kan alt og æder alt. Man skal ikke kimse af forstærkeren i den, den klarer det fantastisk godt, med sine 50watt.
    Den æder som sagt alt, plus/minus skiver, vcd/svcd og DIVX 3,11 og opefter. Fordellen ved denne maskine er, at når der kommer nogle nye formater, ligger JAMO opdateringer ud på internettet, og så kan man selv opgradere, kvit og frit.


    Link: http://www.jamo.com/Default.asp?ID=1428&...roductID=17503.


    Jeg forbeholder mig retten til bla bla bla, og byd nu fornuftigt folkens. :dance:
    mvh

    Jeg søger en projektor til min lille hjemmebio, Den skal selvfølgelig være funktionel, og helst en 16/9 projektor, men ikke et must, gerne med en go opløsning og godt med ansilumen, så frem med hvad i har i gemmerne... :D


    Jeg har lidt forskelligt der kan byttes med, hvis det skulle ha interesse, eller cool cash..
    mvh

    1500 er budt, så fremt du gider sende, hva enten det er på efterkrav eller jeg skal forud betale.
    Selvfølgelig forventer jeg også sættet er i perfekt stand uden fejl og steder.
    mvh

    På min skive står der "PCTV 5 SE"


    Men jeg har prøvet at hente en driver fra deres hjemmeside uden held.. Jeg får 3+ advarsler om at driveren ikke er xp kompitibel, men den kunne godt funke før selvom disse meddelser kom..


    Sikke en gang møg!!

    Hey Folkens


    Jeg har et lille problem med mit tv kort.


    kortet er en Pinnacle rave.


    Jeg bruger et program der hedder Showshifter.


    Jeg havde ingen problemer for et halv års tid siden, men nu er der gået helt ged i det?


    Jeg kan snildt starte programmet, finde min "kanal" og begynde at optage, MEN så snart jeg trykker stop, og den skal til at gemme går min puter ned, og jeg mener helt ned. Kan intet gøre andet end at bruge reset knappen...


    Jeg tror selv det er noget med nogle codecs, men hvordan løser jeg dette problem?


    Håber på hurtig hjælp. da jeg gerne skulle ha den årlige familie tur ud på en dvd skive i løbet af weekenden..


    på forhånd tak..