Indlæg af Jimbob-dk

    J

    Jagten er ikke så få de 300 / 350 Fps. jeg forstår bare ikke hvad der er gået galt?? nu hvor jeg ved den kan leverer dem.

    Du har stadig ikke svaret på det, hrrmansen spurgte om, har du slået vertikal synkronisering fra? ;)

    Hov beklager, jeg er ikke sikker på hvor jeg slår det fra. in game eller i GPU indstillinger. ? :)

    J

    Jagten er ikke så få de 300 / 350 Fps. jeg forstår bare ikke hvad der er gået galt?? nu hvor jeg ved den kan leverer dem.

    Ja det er under video settings, hvor der gerne skulle stå noget med multicore. Den skulle gerne, som default, være slået til. Men der kan ske fejl. Du har ændret hvad din maks fps må være igennem console ikke? fps_max 0, så kan den stige uendeligt, din fps i menuen er også afhængig af en anden indstilling. men det er ligemeget

    Jeg har prøvet at tænde for multicore, uden at det virket
    Har også prøvet at skrive fps_max 0, det giver måske 10 Fps mere :(


    Har samme problem i, portal 2. Der rammer jeg 60 Fps lige ud.


    Det er super øv, når man ved den har kunne køre co go, med 300 / 350 Fps, inden jeg geninstalleret pc´en :/

    Det kommer til at lyde meget specifikt. Men har lige selv bygget en PC, og installerede et program der hed CAM, som viser dig temp på cpu osv. Dette gjorde den så også ingame med et overlay. Det her overlay sænkede altså min fps med 200-300 af en eller mærkelig grund. Brugte alligevel 2 dage på at finde ud af at det her overlay var skyld i det. Så tjek om du har sådan et kørende. Ellers så husk at slå multicore rendering til i videosettings.

    Har ikke rigtig installeret noget FPS program, bruger det der er i steam/cs go.
    Er det in game jeg skal slå multicore til? eller et andet sted ?

    Hejsa.


    Ja alt er på high, en tro kopi af hvordan den var ved test.
    CA. 100/120 FPS
    Jeg har kun genstalleret hele pc´en igennem windows 10
    Stikket sidder i det rigtige stik.
    En ny Asus 144 Hz med et nye ADX High speed displayport 1.2 cabel
    Kører 16:9 1920 - 1080

    Hej med jer, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig ??
    Jeg har købt en brugt pc, og er rigtig glad for den. Mit problem er dog at, jeg ikke kan få nok FPS ud af den, efter jeg har geninstalleret den?
    Da jeg prøvet den hos kunden, spillet jeg counter strike global offensive, hvor det kørte med ca. 300/350 FPS. med alt på high,


    Har indtalleret alle de nyeste driver.


    Info på pc´en:


    CPU: i5 7400
    Ram: 8 GB corsair dominator ddr4 fastram
    Motherboard: GIGABYTE Z370P D3 LGA 1151 (300 Series) Intel Z370 HDMI SATA 6Gb/s USB 3.1 ATX Intel Motherboard
    Gpu: ASUS Rog strix GTX 1060 STRIX 6G
    Harddisk: 1 TB seagate
    Strømforsyning: Corsair RM750X Strømforsyning
    Håber der er nogle der kan hjælpe mig,



    Pc´en er ca. 7 mdr gammel.