Indlæg af DaniCyruz

    Hej dejlige tweak mennesker! :)


    Jeg har en udfordring med at formatere en MSI bærber.
    1. Når jeg booter bærbaren går den HVER gang i reparationsmode! Og fejler og genstarter.
    2. Da jeg prøvede at formatere bærbaren ved at vælge dens fabriks partition, sagde den fejl og fjernede mulighed for at fabriksformatere, da den ikke kan finde partitionen.
    3. Når jeg prøver at gå i fejlsikret-tilstand, går den bare igang med reparation og fejler igen.


    Derfor vil jeg spørge om jeres hjælp.


    Hvis jeg laver en windows usb, og formatere derigennem, bliver jeg så spurgt om windows key? (Serialkey står ikke under bærbaren som gamle dage)
    Eller kender I en smart måde til hvordan jeg får den til at lade vær med at reparere?


    Håber meget på at I kan hjælpe :)

    Jeg har lige bestilt alle dele til en ny computer. Personligt er jeg gået 1060 vejen, da jeg mest spiller fps online. På den måde sparer jeg nogle penge nu, og så går jeg all in på en nyt gpu i 4. kvartal, når der kommer nye. Til den tid er 1060/1070 3 år gammel, så der burde komme noget nyt til den tid.

    Hej Alle :)


    Jeg har på nuværende tidspunkt ikke computer, men jeg vil gerne bygge en, så jeg kan spille en masse online fps spil, heriblandt PUBG :)
    Når jeg spiller, vil jeg helst have rigtig flot grafik, men samtidig høj fps.


    Pt. ejer jeg allerede en skærm, Alienware AW2518HF 240hz, mus, keyboard og headset.


    Jeg har lavet en liste af dele, som jeg vil købe:





    CPU
    Intel I7-8700k



    Bundkort
    ASUS PRIME Z370-P



    Ram
    G.Skill TridentZ RGB Series 2 x 8 GB 3200 MHz



    Kabinet
    NZXT Source S340 Elite



    Strømforsyning
    Corsair RMx Series RM750x White



    Vandkøling
    NZXT Kraken X62



    Harddisk
    Samsung 850 EVO 500 GB




    Eneste udfordring er grafikkortet og her skal jeg bruge jeres hjælp! Jeg skal hverken spille VR eller 4K. Kun 1080p i sit højeste! :)


    Jeg har det personligt VIRKELIG stramt med at skulle betale så mange penge for et grafikkort, når jeg ved at de kostede meget mindre for lidt over et halv år siden.
    Der er også mange, der har anbefalet mig at købe brugt, men jeg synes også at priserne er vanvittige på et brugt GTX 1070 eller højere på dba.


    Mit store spørgsmål er så, om jeg skal købe et GTX 1060 i dag, med håb om at der kommer nye grafikkort om et halvt års tid - muligvis til en mindre pris end i dag. Eller om jeg vil fortryde ikke at have brugt penge nu på et større grafikkort i dag, fordi GTX 1060 måske ikke er god nok til høj grafik og høj fps?


    Please help me :D