Indlæg af BenZo1989

    Der virker til at være en bred enighed omkring OnePlus - Må sige jeg er også overrasket over prisen kontra den hardware som den er udstyret med. Det eneste som gør mig betænkelig er at den virker sindssyg stor men kan være det bare lige er et tilvendings spørgsmål ;)


    Det ærgrer mig også meget at WP er dødsdømt, synes det er en lækker brugerflade og elsker tiles opbygningen og så synes jeg generelt at indstillings mulighederne er mere logisk placeret.


    Jeg er stadig åben for bud - Så fyr løs! :9xo

    Hej alle


    Jeg kigger lidt på ny mobil - må desværre sige farvel til min Lumia 950 meget snart, da den opfører sig spøjst.
    Windows Phone er desværre en dead-end.


    Jeg har følgende krav:
    - Godt kamera. Bruger det en del til kvalitetssikring på arbejdet, så gode billeder er et must. Arbejder udendørs.
    - USB-C
    - Helst IKKE afrundede kanter/hjørner - Alt for glat at holde på :D
    - Ikke for meget bloatware, helst ikke en disse.
    - Skal være understøttet for Office/OneDrive
    - Budget: Ca. 4.000kr


    Android eller IOS - Har prøvet begge dele, der er for og imod på begge. Synes generelt at Android er meget roddet og de smider opdateringer ud hver eller hver anden uge (er min oplevelse med de Nokia'er, ved ikke om det er generelt for Android platformen). IOS, er mere ligetil dog er det mere låst og meget dyrt kontra det man får, føler jeg.


    Så kom med Jeres bud på, hvad en god mobil er :9xo


    Mvh
    Benjamin