Indlæg af Orbiteye the White

    hej Atomac


    jeg her sat og kigget med i din tråd og kan se du her kikket som jeg på en ny skærm og har haft lidt og tænke over.
    her ved mener jeg både panel og hz osv.


    jeg kigge selv på flere skærme og har også selv haft snakken med nogle af de skarpe hjerner her inde: Skærm opgradering til 27"/ 32" 1440p / 4k.


    Og jeg er kommet til den slutning at jeg tog sådan en fætter: http://www.lg.com/us/monitors/lg-32GK850G-B-gaming-monitor


    jeg køre med et gtx 1080 kort og den holder alt fra 75 - 165 hz efter high til ultra i de titler jeg spiller.


    Den er bare en super opgradering fra en 1080p skærm og den virker perfekt for mig. så jeg vil da lige skrive og sige at du kunne da kigge på sådan en hvis det var.


    for jeg havde godt nok også set på både 27" og 34" hvor 27" blev for lille for 8| mig og 34" kunne jeg ikke se hjørnerne på med den afstand jeg har til min skærm. :huh:


    men et bud fra mig :9xo

    hej igen


    jeg syndes det er dejligt og se at i har forslag til nogle skærme og der er noget og tænke over angående hvad jeg skal kigge efter.


    Men jeg vil da give ShoutingSeeker ret i at med UHD og 144 Hz med et Gtx 1080 holder ikke!
    jeg spiller ikke de store fps / big games. det er nok mere at jeg godt kunne tænke mig noget med lidt højre opløsning samt skærmen også godt kunne give lidt mere skrivebords plads uden det bliver bitte små ikoner på skærmen.



    emilpapis93: hvad angår de 2 forslag du er kommet med syndes jeg at jeg nok ikke er meget for den budget skærm. da jeg nok ville gå lidt mere efter noget med G-sync da jeg har set hvordan det ser ud med en skærm det ikke kan sync.


    til gengæld er PG278QR en af de skærme jeg har kigget lidt efter. men har kommer vi så ind på TN panel og det er det samme jeg har nu og der kunne jeg nok godt tænke mig noget med IPS eller VA panel men stadig med G-sync.
    og som du skriver så er jeg nok en af dem der holder lang tid på en skærm min LG w2363d 120hz TN er fra 2011.



    HerrMansen: ikke for og jogge nogle over de små fusser så er det vel og så total over kill med en Gigabyte gtx 1080 extrem 8gb til 1080p gaming godt nok i 120hz man.
    jeg har kigget på Asus ROC serien og der syndes jeg det ser godt ud men der har jeg bare ser så mange af de nye skærme som ville passe godt på mit bord. men så kommer der at de har free-sync :cursing: ( har haft AMD en gang og det var den ene gang :thumbdown: ) og hvad angår AGON skærme kender jeg ikke meget til dem. men jeg kan da kigge på dem. :9xo


    Ronin2300: ja den asus skærm så godt ud. men man må nok indrømme at det for bliver en drømme skærm med det kort jeg har mig. men drømme må man vel nok godt i endnu. det med HDR og Q-Dot lyder nu også godt men hvad kræver det så for et uhyre af grafikkort. dem jeg har set med Q-Dot er flest free-sync monitor da nvidia snøvler der ud af med og få gang i g-sync og få dem i nogle skærme med ( min mening ) hvad angår skærm størelsen blive en 34" for stor til den plads jeg har og det jeg har siddet ved af 34" synses jeg at jeg mister alt ude i hjørnerne. men det er da flotte skærme må jeg sige.



    jeg har målt mig fram til at jeg nok godt kan få plads til en 32" med lidt god vilje og der har jeg faldet over en LG 32" GK850G-B som er på 2560x1440 godt nok med 144Hz men hvem har sagt jeg skal køre 144hz i alt hvis jeg bare kan holde ca de 100hz


    vil det være et bud på en skærm jeg skulle holde øje med. :boxed: eller skal jeg holde mig til en 27" og så i 1440p


    / jan

    Hej alle jer her på tweak


    Som overskriften siger har / er jeg på ud kig efter en erstatning til min snart op i årene Lg 1080p 120hz skærm. og ikke mindst også fordi jeg syndes min 23" er ved og blive en smule lille til mit pc brug. :boxed: (Øjene)


    jeg har der for kigget på flere sider og læst flere forumer om nuværene og kommene skærme og er blevet lidt varm på Asus ny 27"144hz 4k. som kenneth ( tweak.dk ) viste i las vegas under Ces 18. men i samme anledning så jeg også at acer ville komme med en 27" med næsten samme indmad og her er det så at jeg er blevet noget paf. for da jeg sad med elgiganten´s side i går kunne jeg se at de har fået pris på acer skærmen og wow hvor de tager ved ( syndes jeg som familie far og hus ejer :whistling: ) de forlanger 18990kr for en 27" og ja jeg ved godt det er toppen af poppen lige nu og det måske falder lidt i pris. men for mig syndes jeg det er vildt ( det vil jo tage mig mindst et par år og ligge penge til side for sådan en skærm ). jeg ved ikke hvad i her på tweak vil sige.


    nå men for og komme tilbage til sagen med min skærm. er der nogle har på tweak der har nogle gode forslag til en god gamer skærm. har et gtx 1080 kort i maskinen så en 27" eller 32" 1440P skulle nok være og kan klare. bare også det kan holdes til en fornåftig pris :thumbup: / Jan