Indlæg af Boshy

    Det er faktisk også lidt spændende med den caster, så det tror jeg lige jeg vil se lidt nærmere på også. Tusind tak for de gode svar, jeg kan jo se, at jeg har masser af muligheder, man skal bare spørge det rigtige sted! :thumbup:

    Men nu skriver du PS4 - men har du overvejet PC gaming?

    Hej igen, og tak for svar. Jeg har spillet PC i længere tid faktisk, men kunne godt tænke mig at prøve noget konsol, da jeg savner lidt bare at kunne smide mig på sofaen og game lidt :D (dovenskaben i sin bedste form).


    Men tak for god information begge to, jeg tror jeg kigger lidt på xbox og ps4 Pro og ser om jeg finder noget godt! :clap:

    Hej derude! jeg er ny her på forummet, men er interesseret i at begynde på konsol. Jeg har en PS3, men ikke rigtigt nogle af de fede spil. Mit spørgsmål er, om det giver mening at købe nogle spil til PS3 og spille på den, eller om det giver bedre mening at købe en PS4 først? Jeg er heller ikke så meget inde i hvor tit der kommer upgrades til konsoller, så jeg ved ikke om vi snart ser en udviddet version af PS4? eller om der går lang tid. Umiddelbart tænker jeg at købe den PS4, men ville lige høre om folk havde nogle holdninger de ville dele på området :9xo


    Mvh Boshy 8)