Indlæg af Wildartsal

    Hej der ude. fra den ene dag til den anden begyndte min pc bare at køre fucking mærkelig. plejer køre 300+fps i cs go og nu køre jeg 40/50fps og andre spil køre heller ikke som de skal. kan også se mit grafikkort bliver 80grader når den bare står på idle men samme når man spiller. og så kan jeg åbne joblisten og så falder den til 60? forstår intet af det her.
    har prøvet at kigge i nvidia kontrol panal. genstartet pcen flere gange. taget virus scan osv osv. intet hjælper.


    specs:
    i8700k
    evga 1080ti
    osv.


    Tak på forhånd. det ihvertfald pisse træls!

    Hej derude, har lige købt mig et corsair lightning node pro.. men kan slet ikke få det til at fungere som det skal. har sat mini usb kabel i bundkortet og led striben i nr 1. på boxen der følger med og så har jeg sat et kabel på nr 2. hen i LEd header connect. som der står i manualen. har sat alle 4 led striber sammen men der er kun 1 der lyser. og har testet om alle lyser hvis man kun sætter 1 til og det gør de. men ikke når man connecter dem alle? hvad helved gør jeg forkert ? eller er den defekt?


    Tak på forhånd!

    Havde tænkt mig at finde et brugt. da det er en del billigere. og de fleste tit er forholdsvis nye der er tilsalg. så bare kom med nogle gode bud :) spiller spil som csgo, battlefield. witcher 3. final fantasy, assassins creed osv osv. så vil gerne have god lyd når det er :)

    Hej der ude. jeg sidder med tanken om at finde mig et andet gamer headset. bruger pt. logitech G35 og er udmærket tilfreds med det. men synes godt nok det spiller lavt, lige meget hvad jeg gør.


    Så vil høre her inde om nogle gode råd om et headset. synes det ret fedt det med man kan skifte mellem stereo og 7.1 på det logitech jeg har. ved ikke om man kan det med andre?


    Tak på forhånd :)

    Alle mine blæsere er de samme og er 3 pins. Det er de der er i kabinettet original corsair 460x rgb
    Har prøvet at installere asus suite 2 og 3. Ingen af programmerne vil min pc tage i mod. Men speedfan vil den.
    Jeg prøvede at sætte dem i chassic 1 og 2 istedet for i pumpen på h100i køler systemet. Og nu kan jeg justere inde fra speedfan. Så tror bare jeg lader dem være i dem.
    Men tak for jeres inputs. Vil nu hellere ha haft dem i pumpen da jeg burde kunne justere dem via corsair link. Men det fungere tydeligvis heller ikke.