Posts by Nykjaer

Pil den 2gb klods ud - den gør ikke noget godt for dit setup :) Hellere 8gb i dual-channel.

Helt sikkert dit grafikkort der skal opgraderes, som i er kommet frem til i forvejen. Evt. kan du presse din cpu lidt mere end 4,1, hvis køling tillader det.

SSD giver da et løft til maskinen generelt, men ikke rigtig det store i de fleste spil...

Hvilke grafiksettings i cs go - alt på high som da du testede?
    Hvilke fps får du?
    Har du gjort andet end at geninstallere?
    Er du kommet til at sætte skærm i onboard grafik i stedet for din 1060?
    Hvilken Hz kører din skærm?
    Hvilken opløsning?

Der er mange ting der kan spille ind...

Pakker du den væk i et tv-møbel nær gulvet får du ikke specielt godt gavn af hastigheden når du kommet lidt væk fra den. Et wifi accesspoint skal helst sidde højt, og ikke bag/under tv eller andre genstande med metal...

Ok :) de originale h100i blæsere er 4-pins, så et par 4-pins rgb blæsere skulle kunne løse det... Selvom det er en ekstra udskrivning. God fornøjelse med dine nu kontrollerbare blæsere! :9xo

Jeg gætter på at Corsair link, ligesom til mange andre aio-kølere, kræver 4-pins blæsere for at styre dem. Så skal du evt have fat i et par hd120 rgb eller et par ml120..?

Men ja, selvfølgelig kan du bare lade speedfan styre dine cha1 og 2 når det nu virker fint. :9xo Så styrer dit Corsair link pumpen (som vel sidder i CPU-headeren med et 4-pin stik..?)

Har selv et Sabertooth P67.

Jeg bruger Asus suite II til at styre mine case fans. Jeg har min køler (svarende til din corsair) I CPU fan headeren, de øvrige er sat i cha1 og cha2, og kan så styres fra Asus suite softwaren.
    Kølereblæserne styres fra corsair softwaren. (jeg går ud fra du har nogle andre, 4-pins blæsere på din radiatorsluttet til din h100i, ud over kabinet fans?)