Indlæg af Sørenf

    Har ikke glemt et "k"... Tak for alle jeres bidrag! Jeg tror, den lander med en opgradering til gtx 1050 TI. Så er der så vidt jeg har forstået dog lidt ekstra. Og så kan han jo altid spare sammen til den store tur med nyt motherboard og cpu ^^

    ja der er jo ikke grund til at købe noget, der ikke kan udnyttes fuldt ud, og jeg forstår, at A10-7800 ikke fuldt ud vil kunne udnytte gtx 1060'eren. Ville det give et yderligere boost, hvis man ud over et gtx 1050 TI også satte lidt mere ram i? Der er lige nu 8 gb. Hvis man nu satte 8 mere i? Eller er det samme problem - A10-7800'ren kan ikke drage nytte af dem?

    nej, stationær. Jeg tror det er systemet med dual graphics, som jeg ikke helt forstår. Jeg vil jo ikke købe et grafikkort, der ikke "spiller sammen" med noget, så resultatet bliver det modsatte af en opdatering :|

    Hej,


    Knægten vil gerne have lidt mere grafik-smæk på maskinen - en AMD A10-7800 med Radeon R7/R7 200 dual graphics med 2gb. Nu har jeg forskellige steder fået den opfattelse, at man slet ikke opgraderer grafikkort på en sådan maskine, da det kan "ødelægge" noget med cpu'ens håndtering/deling af gpu'ens ram?!? Jeg fatter meget lidt, og troede det var nemt at udskifte grafikkortet til ex.vis Geforce gtx 1060 6 gb eller lignende...