Indlæg af SoulExtreame

    Hey gutter :-) Jeg ville lige prøve at oc min 920 D0 cpu lidt mere end 4ghz, nu er den på 4.4 Ghz men kan ikke gøre den vantage stabil og slet ikke prime95 stabil,


    Min mutiplier er 21 og min Bclk er 210 og mine ram er på 1683 ved 1.67 V


    Min vcore er på 1.44 v


    Nogle der måske har samme Oc men bare stabilt så måske nogle settings i ville dele ?? :-)

    Hey gutter jeg har lige købt disse 2 diske og har gjort sådan de køre Raid0, men så skriver Windows jeg har 2TB, skal det være sådan, troede den ville skrive 1Tb fordi alle data bliver lagt ud på begge diske.


    Eller er det som det skal være??


    Og hvordan kan jeg tjekke det??


    Jeg har installeret driver under Os installationen på win7 osv.

    Hey Gutter jeg har lige fået 2 stk 5870 VaporX kort, men jeg startede med at montere det ene kort og spillede en masse spil, har en 22 tommers skærm og en 42 tommers phillips TV, jeg køre skærmene i Klonet tilstand.


    Her er så problemet, da jeg satte det andet kort i maskinen og systemet kørte i Crossfire mode, så slukkede den for den ene skærm så snart jeg hoppede ind i et spil.


    Begge skærme virkede med det ene kort installeret, altså når jeg spillede.


    Nogle der kender samme problem eller har svaret på det??


    På Forhånd Tak :rules:

    Hej gutter jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere power på harddisk fronten, har en samsung f1 640 gb, men ville godt have mere ydelse på den front.



    1.Hvad er fordelen ved SSD diske ??


    2. Hvad er fordelen ved at køre 2 Diske i Raid??


    3. hvad kan bedst betale sig iforhold til Pris/Ydelse 2 stk hd i Raid eller 1 stl SSD disk ??


    På forhånd tak :rules:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    ja skulle du kunne, lige gyldig om du smækker et XFX kort sammen med dit Sapphire så længe de begge er HD5870 korts, du ska bare regne med at de kommer til at køre samme clocks så hvis det nye kort du køber køre en lavere standart hastighed blir dit nuværende kort clocked ned.



    Super Mange tak :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Nå nu fik jeg fundet serveren :D


    Nogen som er frisk på en omgang i aften?


    Jamen jeg ville gerne men jeg skal desværre på arbejde, Men Hvad vil i Helst spille?? FOr så sætter jeg serveren op til det i gerne vil spille, og sig lige om det skal være [Hardcore Mode] eller ikke :-)



    Ps, hvis nogle af jer bruger Xfire så hedder jeg wpasoul :-)


    MIn MSN er SoulExtreameDK@hotmail.com

    Hey Gutter jeg har lige lejet en server til 16 spillere i 1 månedes tid, hvis der er folk der spiller på den så forlænger jeg bare serveren, Tænkte på Jeg ville kalde den for Tweak.DK server, og jeg kan styrer serveren selv til Rush eller Conquest osv hvad den nu skal være.


    Jeg har indstillet den til at være på Hardcore Mode for det er mere realistisk og dermed sjovere.


    Så hvis nogle vil spille på den herinde fra så kunne det være sjovt.


    Mit Brugernavn er BlackSheepDK :-)



    Serveren Hedder i3D.net Tweak.dk