Indlæg af Quizmaster

    Pæssenajs!


    Hvis jeg nu ville gå lidt mere til den og finde en god og stille 1 TB SSD, er der så noget I kan anbefale? Og... Den det Phanteks case. Det får jeg vel ikke et dvd-drev i? Og hvad gør jeg så? :)

    Hej folkens
    ... Jeg har hørt det er herinde man ved noget om computere (for det gør de åbenbart ikke rigtigt i diverse webshops).


    Jeg skal bruge en ny pc. Noget der er lidt stilet og fedt at se på (når man er oppe i 30'erne). Dvs. det skal være noget jeg potentielt måtte stille i stuen - altså skal det ikke ligne en gejlet Honda og det skal ikke larme. Jeg har fået kig på et 1000 $ build hos techbuyers guru (http://techbuyersguru.com/1000-gaming-productivity-pc-build (må man poste links?)).


    Jeg har derefter forsøgt at finde delene, men der må jeg give lidt fortabt. Computersalg har riiiiiiigtig mange dele, som umiddelbart ligner de samme dele, men jo nok ikke er det siden de koster noget forskelligt. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde de rigtige dele, som gør min pjuter stille men badass? Hos Computersalg eller hos en anden - det skal bare være fra samme biks alt sammen.


    Ift. ovenstående link så har jeg windows, SSD og drev, men mht. case så har jeg kig på en phanteks eclipse 400s, og det skal naturligvis passe sammen. Budgettet er ca. 8000 kr. Kan det lade sig gøre?


    På forhånd taaaak!


    //Michael