Indlæg af Juzzie

    Er det satme også, har prøvet det samme bare med, hvor man skulle tage en ring på, men sår man så tog hånden hend på men forsvandt den bare, og jeg blev rigtig skuffet :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Til jer det ikke ved det: Det er noget virtual-reality hologram værk. Den tingest han har i hånden er en slags hologram projecter tror jeg nok ;)
    Ret mig hvis jeg tar fejl :crazyeyes:


    Nixen Bixen du tar ikke fejl,, det er et hologram man ser,,


    Jeg mener at hvis man rører ved det forsvinder den, og når man så tar hånden vær kan man se den igen..


    Hvis folk ikke endnu har været i københavns "Belive It Or Not" skulle i til det, der er REAL fedt derinde.!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    5000.... 8o Det er dælme et IT-Bal, der vil noget :D


    Haha, ja,, faldt lige ordet "IT-Bal" Damn jeg er færdig af grin HAHA :))


    Gad vide om der ikke er en 100-300 af dem som vil hacke dig..?: :P:P

    Quote

    eLsker den sang :D


    Undskyld så,, Here it comes.. :P :


    Samme her, og jeg forstår udemærket hvad han siger.. Men det nu nok ogs bar fordi jeg er Perker..? :P


    Bliver oversat til:


    Samme her, og jeg forstår udmærket hvad han siger/synger.. Men det nok også bare fordi jeg er Perker..? :P

    Hehe, ja det har du sørme ret i..


    Jeg nåede aldrig længere end til hvor hundende kom.. :boxed:


    Meen må så indrømme at til sidst tog min mor og far spillet fra mig, fordi de synes det var lige lovlig blodigt til min alder.. :] :))

    Man må nu bare håbe på at der ikke er så mange der gøre det mere,, hmm,


    Der var engang en dreng i tyskland som gik ind i sin mor og fars soveværelse og dolkede dem ihjel fordi han havde spillet Resident Evil.. må indrømme at det ikke er et spil for sarte sjæle. det er virkelig et barskt spil.!

    Jeg er 100% enig i at Eet ben umuligt kunne have været Knækket/smeltet, og slet ikke når den som du siger var pakket forsvarligt ind,,


    Jeg vil tro det bare er ham der er en Snydehals, og at du brude få penge tilbage.. Hvert fald en del af dem..


    Det med af Cpu'en virker uden et ben har jeg aldrig nogensinde hørt om.. Det lyder da underligt,, :S