Indlæg af skumhest

    Man skal nok være tysker for at finde det fede i det. Den er jo solgt over 1 mio i Tyskland, alene singlen. Og så har de fået et par producere til at lave renten af pladen, da den jo skal lyde bedre, når de har fået sådan en massiv succes

    Vi må indrømme at tyskerne er lidt længere fremme i skoene når det gælder House og dance. Deres charts er ikke kun Rock og R&B. Og hvis man ser på de danske charts, så er Cabin Crew/sunset strippers godt på vej op. SÅ der er håb for os, som ikke synes 50 Cent og Snoop Dog er fede

    Hvad er forskellen på Sunset Strippers og Cabin Crew version af FALLING STARS, andet end de bruger omkvædet lidt forskellidt. De ligger begge på den tyske chart, underligt, da de bruger den samme sample, og nummeret er uhyggeligt meget ens?

    Er det muligt at lave/hente en log-fil over, hvilke websites der er blevet vist på en pc i løbet af den sidste måned, uge, hvad ved jeg, bare et eller andet?

    Jeg hørte et nummer med The Game og 50 Cent. De spillede det i Madvig + Østergaard på P3. Det er en ny single. Den findes på the games cd. Hved i hvad den hedder, for der er sgu vildt lækker?

    Jeg har et spil som jeg ikke kan tage en kopi af. Jeg kan sagtens tage kopier af mine andre originale spil, men dette er umuligt. Det er et Pixeline spil som jeg har købt til mine unger. Jeg har prøvet med alle mulige programmer, bla. Alcohol 120% som plejer er være skide godt til den slags, men der kommer den ene skrivefejl efter den anden. Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at tage kopier af sine originale spil?

    Jeg kunne ikke få pc'en til at boote fra én cd, så jeg installerede Win98, hvorefter jeg satte en XP i og opgraderede. Skulle jeg gøre det anderledes?

    Jeg har installeret XP på en pc, hvor der siden den blev købt i 2000, har været Win98 på. Problemet er at efter der er blevet installeret XP, så kan man ikke downloade software fra nettet. Men kan med andre ord ikke højreklikke på nettet, man kan godt, når man står på skrivebordet. Hvad kan dette skyldes. Jeg har installeret musedriver, Virtual machine, ja you name it, men jeg er løbet tør for ideer. Jeg kunne heller ikke logge på her, af en eller anden undelig grund???

    Hvorfor overgiver du dig ikke bare og så bruger Media player. Der er da langt bedre end Winamp..................Jamen jamen det er jo Bill Gates der står bag, så vil vi ikke...............SLUDDER