Indlæg af Strider

    Hejsa jeg tror du er inde på noget af det rigtige, at det er et strøm problem. Gør den det kun når du køre uden forsyning fra stikkontakt (net-værksstikket/230V) dvs kun på batteriet?. Eller gør den det også hvis du har tilsluttet ledningen mellem den bærbare og en stikkontakt (230v forsyning til batteriet). Jeg har nemlig personlig haft en bærebar, der var blevet så ringe i batteriet (alder) at den slukkede ned hele tiden. Når jeg prøvede at køre på batteri only. Men når jeg så tilsluttede ledningen fra den bærbare til en stikkontakt, kunne jeg godt bruge den som normalt. Dvs. er muligvis dit batteri der er dårligt/færdig. Håber det muligvis kan hjælpe dig :)

    Hejsa alle sammen !!!! Er der nogen af jer (eller en i familien/en af jeres venner eller bekendte) der ligger inde med en : Intel i7-3770K CPU (100% funktions dygtig/virker) i vil sælge til en fornuftig pris ????. Har nemlig en kollega der søger efter en sådan, pga. den passer på hans nuværende motherboard osv ????. På forhånd tak for hjælpen :)

    Hejsa Scruffeh, tusind tak for dit svar. Men jeg fik et super tilbud i går aftes jeg bare ikke kunne sige nej tak til. Så har allerede fundet et ekstra GTX980Ti til en rigtig god pris :). Men endnu en gang tak for din tid, og måske der er andre der er interesseret i dit MSI GTX980Ti, ville ikke undre mig da de er blevet ret svære at opdrive efterhånden. Men jo ikke underligt da det er et super nice GFX :)