Indlæg af KenZ

    men du må da gerne hoste op med lidt fakta omkring din påstand om at det skulle være bedre synsmæssigt

    Hvad f.... snakker du om?? Jeg skrev: JEG synes at det langt mere behageligt at se på 100+ hz og jeg bliver langt mindre træt i hovedet efter mange timer foran skærmen, hvis den altså køre 100+ hz



    -Jeg skriver ingen steder at det er bedre synsmæssigt.

    Aero er kort sagt bare temaet i Windows - du kan slå det fra, men det vil næppe hjælpe. Jeg har aldrig læst om at +60hz skulle være bedre for øjnene.

    Igen, det er noget være pjat. Aero har intet med det at gøre. Du kan sagtens køre 144hz med aero aktiveret og se en kæmpe forskel.


    Jeg synes at det langt mere behageligt at se på 100+ hz og jeg bliver langt mindre træt i hovedet efter mange timer foran skærmen, hvis den altså køre 100+ hz

    Du får intet ud af at skifte til en højere hz i Windows, da du i forvejen er låst til ¨60hz pga. Aero temaet's vsync.

    Det passer ikke. Man kan sagtens køre 120hz eller 144hz i windows aka på skrivebordet, og man kan NEMT se forskel på 60hz og 100+ hz


    Jeg ville i en blindtest altid kunne se/"mærke" forskel på 60 eller 100+ hz.
    -Men jeg ville ikke kunne se forskel på 100hz og 144hz



    Jeg bruger også f.lux programmet, det er virkelig lækkert om aftenen.