Indlæg af albertsen33

    Den asus med hdmi er fed! Tak :D

    Hej


    Jeg overvejer at købe en "portable skærm" som et ekstra display til youtube, discord, you name it.

    Jeg har en MSI Optix MPG341CQR 34" curved som fylder det meste af mit bord sammen med min pc.

    Derfor leger jeg med tanken om en lille 15,6" skærm som kan stå/ligge skråt foran skærmen som fx Astro har: https://www.makerstations.io/c…onuggie-standing-desk.jpg


    Dem jeg finder (pt kun på amazon fx: https://www.amazon.com/Portabl…kyy&qid=1662589041&sr=8-4 ) er alle med USB-C. Er det bare at "smække" den bag i USB C stikket og så er der billede? Jeg mindes ikke at min cpu har indbygget gpu som fx intel?


    Hvad hedder den type skærme på dansk? transportable skærm?

    Så vil jer gerne høre erfaringer og lign.

    Pt bruger jeg en ipad til youtube, men til discord er det bøvlet ^^



    Tak

    Michael


    (jeg tænker ikke jeg behøver skrive alle mine stats da de vidste gerne skulle stå i min signatur :S)

    Hej


    Jeg har et Asus ROG Strix X570 E-Gaming liggende sammen med en Ryzen 7 5800x. Jeg skal have opdateret min bios og ville gøre det vha en usb og "bios knappen" på bagsiden. Nu har en ven lånt mig en 2200G da han sagde det er nemmere.


    Er det nemmere at opdatere bios vha: A 2200G eller via B USB og "bios knappen"?


    En der ligger inde med en overskuelig guide til A eller B?



    Bedste hilsner

    Michael

    Som Lars skriver, "Det er primært til gaming, familiebilleder, youtube og net-surf."


    Min I56600k ( den er ikke OC) køre fint nok og jeg føler pt ikke jeg mangler performance.

    Burde jeg vente på Ryzen 4000 serien lander i oktober-ish? Eller bør jeg hoppe på Ryzen9 3900x?



    Hvad med bundkort, chipset mm. Jeg syntes det er ret svært at blive klog på dem?

    Hej =D


    Jeg kunne godt tænke mig at få opgraderet mit rig omkring Q4, planen har været en i7 eller i9 10th gen og så et nyt bundkort, Asus ROG Strix - agtigt.


    Men jeg er begyndt at overveje om det skulle være en Ryzen 7/9 3900x med et Asus ROG Strix bundkort.


    Jeg har aldrig sat mig ind i Ryzen chippen, men hvad jeg har kunne læse mig til, så er Ryzen 7/9 3900 pendanten til i7/9 10th gen?


    Jeg forstille mig alle vil råde mig til Ryzen eller tager jeg fejl?


    Bundkort, jeg aner faktisk ikke helt hvad jeg skal kigge efter, noget med chipset og.... bib? :/


    Vil min PSU kunne trække begge setups?


    Vil min PSU kunne trække begge setups og evt nyt GFX?


    Vil resten af min hardware spille fint sammen med begge setups?


    Noget jeg ikke har taget højde for?

    Hvis det betyder noget så vil jeg gerne køre primært Asus og Corsair :)



    Det er primært til gaming, familiebilleder, youtube og net-surf.



    Nuværende setup:


    MSI z170 m7

    Intel i5-6600K 3.5GHz

    Corsair H100i Pro RGB


    Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3200 4x8 GB

    Corsair CX750M

    MsI GeForce GTX 1070 8gb

    Samsung 970 EVO Plus M.2 NVMe - 500GB x 2

    PNY SSD 480gb

    Fractal Design Define R6 i Gunmetal

    24" BenQ XI2411Z

    Der sidder jo to USB-headers på Commander-enheden. Så H100i skal sættes i den og så sættes den i mobo.

    DU ER SÅ UDUELIG!!! Hvorfor skrev du ikke det for 6 dage siden inden jeg bestilte min node Pro!!! :T

    Jeg har bestilt en USB3 til USB 2 header omformer, jeg håber det vil lykkedes :)

    Så er jeg her igen.



    Jeg har fået skilt og samlet maskine med det nye kabinet og mit Corsair grej, meeeeeen nu er der et nyt problem



    Mit bundkort har kun 2 USB header til rådighed (er jeg ret sikker på) i den ene sidder front panelet, og den anden sidder min Corsair H100i pro, men hvor skal jeg så sætte min Corsair Node Pro? til den mangler jeg en USB header.


    Jeg kan frakoble min USB frontpanel og bruge den header (træls)


    Jeg kan finde et USB mini kabel, og koble den til på bagsiden af pc'en (træls)


    Eller.... er der en 3 og smarter løsning?!




    Tak..... igen.... igen :D

    Jeg synes de sidste forslag er fint. Igen, hvis du bare sætter dine intake til at køre lidt over standard så burde de sagtens kunne følge med. Desuden, så er det ikke verdens undergang at køre negativt tryk eller neutralt. Det kræver bare lidt mere afstøvning i ny og næ.

    Det gør mig glad, og det vil jeg prøve :D
    Håber så ikke min H100i pro volder nogle problemer i mit kabinet ved top mount, ved at v2 gjorde.


    Tak, mange gange! :D

    ELLER!!!!!




    Hvad hvis jeg skifter min rear exhaust til en LL120, så jeg har 1 rear 120 og 2 top på radiator med 120 som exhaust og i fronten så 2 140?



    Vil de så ikke kunne følge med? :D



    Har pt 3 LL120 og 1 LL140, og vil rigtig gerne bruge dem alle 3 :D

    Okai... så det er en mulighed :)



    Hvad med:


    Rad i top som exhaust med Dual 120, 140 som rear exhaust.


    Dual 140 i front som intake, plus en 120 i bunden front som intake (jeg har en LL120 RGB i O)
    Der er støvfilter i bunden, og pc’en skal enten stå på bordet, eller en hylde lidt over bordet, så altså IKKE på gulvet?


    For en god orden skyld så er det Define R6 kabinet (i GUNMETAL) :)

    Så har jeg ingen RGP i toppen ;(


    Oh well!


    Less is more... i guess...


    Jeg behøver vel ikke at være bekymret for varm luft (intake) inde i maskinen så længe min i5 6600k ikke er clocked?

    Hej.


    Jeg har netop købt nyt kabinet Define R6 og fået en Corsair H100i PRO i fødselsdagsgave af svigerforældrene, yay!


    Jeg tænker at montere den i top, med to LL120 RGB FRA Corsair som exhaust, derudover har jeg smidt en Corsair LL140 bag i som rear exhaust.
    I fronten har jeg så de to Stock 140 fra Fractal siddende som intake.


    Vil det ikke være en fin løsning?



    God weekend folks :cheers:

    Har valgt Define R6.
    Jeg har købt en LL140 RGB som rear exhaust og valgt at front mounte min H100i Pro, hvor jeg skifter de 2 fans ud med LL120 RGB.
    Så mangler jeg bare 4x8gb Corsair Vengance PRO RGB 🙌🙌