Hej alle sammen
Som de fleste af her sikkert ved (forhåbentligt) så har vi også en YouTube kanal, hvor jeg knokler for at lave nogen gode og indholdsrige anmeldelser og tests til jer. I den forbindelse har jeg dog tænkt over hvad I ønsker af vores video anmelder og tests på YouTube?
Som jeg har nævnt før prøver jeg altid at skære det på en måde for det bliver ind til benet og finde en balance imellem tilpas meget info og en fornuftig længde så ingen falder i søvn. Det gør jeg jo så at ret naturlige årsager ud fra hvad jeg selv synes virker fornuftigt men det er jo ikke ensbetydende med at det er det samme som I andre ude på den anden side af skærmen synes er det fornuftige at fokuserer på.
Så nu spiller jeg bolden op til jer og ber' jer om at komme med inputs, ønsker og gode ideer.
Jeg sidder fx lige nu med en bundkort anmeldelse og er ved at lave grafer på det forskellige benchmarks som indgår i testen og kom lidt frem til den konklusion at der sgu egentligt ikke er ret meget forskel på dem. Dels imellem de forskellige kort eller imellem standart og overclockede indstillinger. Når jeg selv læser eller ser anmeldelser af hardware springer jeg som regel graferne over på stort set alt andet end grafikkort da jeg ikke synes det siger ret meget om de ting som jeg synes er vigtige i en anmeldelse.
Så hvis der er andre der sidder derude med den tilgang til tingene så kunne det måske være en ide at springe grafer over i fx bundkort anmeldelser? Så bruge tiden på at gå mere i detaljer med andre ting om kortet eller bare lave en mere kompakt og letfordøjelig anmeldelse?
Skyd jeres meninger afsted jeg er nysgerrig!
Your Friendly neighborhood Tweak.dk YouTuber!