Indlæg af Runehansen

    Hej Axlon,


    Fornuftigt valg. Sørg for at den stationære du køber er en computer som man nævnt kan opgradere. Evt ring en til en computerforhandler og fortæl helt præcist hvad det er din "plan" er for computeren - så vil de computersmarte bag røret nok mere end gerne hjælpe dig til det rette valg :thumbsup:


    mvh

    Hopper også lige på den gamle tråd her -


    Fedt at se jeg ikke er den eneste som var/er helt vild med RUSE! Skal man have et realistisk strategispil, så er det i den grad det spil man skal gå efter.


    Og når det så er sagt, så går jeg stadig med et lille håb om at Command & Conquer genoptager Red Alert franchisen. Helt igennem fantastiske spil.

    Hej,


    Finansierede min første gamer pc til 7000-8000 kr med et forbrugslån som disse hvilket jeg på ingen måder vil anbefale hvis du har andre muligheder. Det var også byg-selv, og derfor havde jeg ikke rigtig nogle andre finansieringsmuligheder. Så vidt jeg ved er det dog muligt hos mange computerforhandlere at købe på afbetaling, hvor der ikke bliver lagt høje renter på som jo typisk er tilfældet med et forbrugslån. tror faktisk mange steder at man kan købe på afbetaling, uden at betale noget ekstra end den samlede pris.


    Men alt dette er for hvis du ønsker en computer til over 5000 - når det blot er til en 8-årig knægt vil han formentlig være helt tilfreds med det han får til de penge. Der går jo nok også nogle år før han begynder at spille de helt krævende computerspil :thumbup: Uden på nogen måder at tale det fantastiske spil som Minecraft er ned! Som nævnt af ShoutingSeeker er computersalg et udmærket sted at købe en computer til ordentlige penge.


    Mvh


    Edit: Reklame fjernet.

    Siden jeg fik min iPhone 5S for nogle år siden har jeg anvendt "panserglas" uden problemer. Det er ikke ligefrem holdbart som panser nej, men har reddet mig mange gange fredage og lørdage aftenener, hvor man måske lidt for hurtigt taber mobilen fra hånden!


    Jeg vil derfor mene det er en rigtig god investering. Din skærm kan stadig gå i stykker af stødet når den rammer jorden, men min erfaring er at risikoen for et knust skærm mindskes signifikant.


    Mvh