Indlæg af Viper[TKC]

    En brugt P4 2,8 800MHz 512kb sælges. Stepping SL6Z5. Har desværre ikke alder og kvitt. på den. Den leveres i original emballage med ny og ubrugt box køler. HBO 500,-

    En næsten ny Digidice sælges. Fra 07/04/04. Den indeholder det som der gjorde fra nykøb. Moddet er at det 70mm hul er blevet til et 80mm hul. Den har fået en reset-switch, en hdd-led og en power-led. Det er det hele som er blevet moddet på dyret. Den har ingen skrammer eller skader af nogen art. Den leveres i original emballage, med takse, manualer, cd'er, kvitt. m.m. Sælges for HBO 1000,- da den er så ny og ik har nogen skader. Salget køre også på overclocking.dk, der kan der under min profil ses billeder af moddet.

    Jeg har overvejet købe nyt udstyr og skal derfor sælge min kære barebone. Jeg overvejer nemlig at lave mit eget kabinet helt fra bunden. Nå, men der er tale om følgende udstyr:


    - Digidice, moddet 60mm til 80mm, har fået reset switch/power -led/hdd-led. Købet 26/04/04
    - Seagate 120GB 8mb S-ata 04/09/03 monteret m. Zalaman 2HC2
    - POV GeForce 6800 12/07/04
    - Nec ND 2500A DVD-brænder 06/04/04
    - P4 2,8 800MHz købt brugt
    - Dana-Elec DDR3200 2*512 dualCH ram 06/04/04


    - 19" Samsung SyncMaster 900SL+ som har en del år på bagen men fungere perfekt og er ikke misfarvet.

    Købte en Asono Soundhub 20Gb mp3-afspiller i maj månede. For en måneds tid siden blev den defekt og sendt til RMA. Jeg har lige fået en helt ny retur da den anden ikke kunne laves. Afspilleren er kun testet en uge. Afspilleren sælges nu for HBO 1500kr. Bemærk der medfølger en sæt sennheiser MX300 hørebøffer til en værdi af 300kr. Alt medfølger i pakken. Jeg har kvitt. på både den gamle afspiller og fra RMA ombytningen. Skriv hvis der er spørgsmål ellers læs om afspilleren her -> http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=452
    Den indeholder bla. radio, voicerecorder, textviewer og understøtter MP3, WMA og OGG VORBIS

    pacex:
    Jeg kan desværre ikke tage et billede af den nu, da jeg på fredag smutter en uge til grækenland. Maks opløsning er 1600x1200@87Hz og nej, der er overhovedet ingen pixel-fejl eller andet på den.

    Hvor meget vil du give for en 19" Samsung SyncMaster 900SL+ ? Den er vel 2-3år gammel og fungere perfekt.
    Kvittering haves dog ikke da den er købt igennem firmaet.

    Da mig og kæresten har købt hus og snart skal flytte, er der tid til lidt oprydning. Jeg har fundet lidt småting frem som skal sælges.


    1: Zalaman passiv GFX køler ZM80C-HP. HBO 100kr
    Købt. d. 6.april 04. Ny og i ubrudt emballage. Kvitt. haves.


    2: Logitech Wingman Extreme joystick. HBO 50kr
    Mellem 3-4 år gammel, fungere dog perfekt.


    3: Trådløs dexxa mus. Med lader i modtageren. HBO 50kr
    Ca. 2 år gammel. Farverne er ved at være afslidt ved scrollhjulet og på siderne. Men fungere som den skal. God som reserve mus.


    4: Diverse spil, som sælges samlet. HBO 100kr
    Følgende spil sælges:
    Sacrifice
    Messiah
    Unreal Tournament
    Descent 3 + Descent 3: Mercenary
    Cammanche 4
    Giants: Citizen Kabuto
    Anarchy Online. Brudt emballage, men har ikke været installeret.
    Fallout: Tactics
    Deep Fighter
    Deus Ex
    The Sims
    Hitman
    Delta Force: Land Warrior
    Pro Rally 2001


    Alle priser er uden porto.


    Forebeholder mig retten til ikke at sælges hvis prisen ikke er som ønsket.


    Billeder kan ses her -> http://www.viper.danbonet.dk/sale.jpg