Indlæg af PsyCho

    Ja han er et rigtigt fjols efter min mening.


    en lille update inde fra hwt hvis nogle vil følge med i min sag med nuridk


    http://hwt.dk/Forum/329654/Politi-anmeldelse-af-nuridk


    han har snydt andre som vist har fået deres penge tilbage, men jeg gider helt ærligt ikke spilde min tid på at skulle diskutere med sådan en person og ud fra hva politiet kunne fortælle mig i telefonene så var nummer og adresse jeg havde på ham vist falske alligevel :S

    Som det ser ud pt er jeg desværre blevet snydt af en bruger inde fra HWT for det latterlige beløb af 300pp i alt 339 kr, men da jeg ikke finder mig i den slags har jeg tænkt mig at politianmelde ham og vil derfor høre om nogle af jer evt har gode råd eller erfaring med hvordan dette gøres?


    MVH Kenneth =)

    umiddelbart bør du ikke kunne mærke at du sidder på en så "lille" maskine, den er jo lige så kraftigt som de fleste ultrabooks og det er jo "kun" til gaming og grafiktunge opgaver hvor den vil komme i knæ, ved normalt "office", youtube, musik og den slags bør den bestemt ikke være langsom.


    Men hva med evt og kigge på noget Intel NUC eller sådan noget? Det er måske lidt billigere end løsning for dig.

    gz med salget, du kan ændre i overskriften så folk kan se den er solgt uden at de behøver at se hele tråden igennem =)

    Altså jeg ville klart vælge at opgradere din cpu hvis jeg skulle vælge.


    Men i hvilket programmer tænker du? Pga hvis vi snakker om spil vil et hurtigere grafikkort jo altid give noget og cpu tunge ting vil du få mest gavn af en cpu med 4 "rigtige" kerner, men hvorfor ikke gå all in på cpu og smide en 3770(k) i maskinen?


    Men er der ikke lavet en frihandels aftale med lige netop Syd Korea? Mener jeg helt bestemt at have læst sidste år i Ingeniøren hvor jeg tænkte at flere Ebay butikker ude i østen gerne måtte sende fra Syd Korea så jeg kunne få lidt billige ting hjem og lege med =P

    Jeg har bedt Thomas fjerne den del med navns nævnelse. Det handler ikke om han tjener eller andet, men og score på Ebay som feedback. Men for alles skyld, er det væk :-)


    :9xo
    Men Hvis Thomas nu bare tilføjer at hvis vi nævner hans navn i handlen så han får lidt bedre score inde på Ebay så ser jeg intet forkert i at det står der, og så ved folk klart hvad han får ud af det jo. Der er jo intet i vejen med at hjælpe folk til en bedre score inde på Ebay =)

    Hvis det ikke er reklame hvorfor skal vi så nævne dig i handlen? Virker da som om du får procenter eller sådan noget.


    Dk stik til strøm? Der står man kan vælge mellem 3 adapters, men ingen af dem giver Dk stik, har lidt svært ved at se på de små billeder om den kommer med Schuko?


    Har den VESA-100 mount? ser sådan ud på billederne i hvert fald. (måske jeg overså det på siden)
    Hvordan er foden og pille af den?


    Nu skriver du "UH" til farverne er det pga der er smæk på dem? Hvordan er den til at holde Farverne når den bliver kalibreret og kan de kalibreres nogenlunde?
    Fordi hvis det bare er der er knald på dem er det jo noget en hvert billig skærm kan klare og sådan som de også står i butikkerne hvor der er alt for meget blå i billedet og folk tror det er sådan et flot og klart billed skal se ud.


    Hvordan er den med bleed? har set dem som der blev snakket om sidste år inde på hol og hwt og mener også du selv havde en af dem, og der var problemer med bleed hvilket er ok hvis man bare sidder på nettet/office, men helt umuligt at leve med hvis man gerne vil se film på sin skræm.


    Hva med garanti? Når 3 pixels dør skal man så betale porto for at sende den tilbage til sydkorea?


    Sydkorea har vi en handels aftale med så der er ingen moms + told på købet korrekt?


    Jeg vil så sige at sammenlignet med fx en Dell U2711 er der MEGET stor forskel på dem jeg har set der blev købt af folk sidste år.
    Byggekvalitet, snakker vi her om skruer og kvaliteten på limen er den samme som den apple bruger? Fordi deres Panel inden i deres skærme kan denne her ihvert fald ikke leve op til med mindre de har tryllet en hel del siden sidste år?

    Sådan fungere det, desværre ikke rigtigt. Jeg kan ikke forklare hvordan og hvorfor uden, at skulle have læst op på en helt masse. Men hvis man ser på nyere bundkort (f. eks mit eget Gigabyte Z68X-UD3HB3) så er der frigivet BIOS updates dertil, for at kunne arbejde med 3TB+ harddiske. Det er lidt ligesom med RAM og styresystem; Har du 32Bit styresystem, kan du ikke udnytte alle 4GB RAM selvom BIOS kan se dem - det kan du hvis du køre med et 64Bit styresystem.


    Så jo, det ér et "software" problem - men et software problem der ikke kan løses af andre end bundkortproducenten, hvis det overhovedet kan lade sig gøre med den harddisk controller der sidder på boardet.


    Jeg er nu ret så sikker på at folk har kørt med Raid5 og den slags som var større end 2tb på lidt ældre bundkort også, så tror det har noget at gøre med at bundkortene kan bruge de diske som Boot-disk's.