Indlæg af Simonthk

    roccat Sota måtte og en Pyra mus.
    Musen gad heller ikke på min gamle steelseries, jeg ku godt lokkes til at give den skylden for dens opfærsel.
    Uanset hvad kører den absolut bedst på mit bord, men er da irriteret over den ikke kan med en 200kr musemåtte.


    Men det er vel fair at klage? Ellers skriver jeg sku til Roccat.

    Har købt en mus for et par måneder siden og nu en måtte fra min lokale pc dealer. De virker ikke sammen. Normalt vil jeg ikke klage over måtter og mus ikke spiller, men hvis det er samme mærke er det vel fair?


    Har pakket musemåtten ud af vakuum emballage xD men det vel kun fair at klage?

    Hej


    Godt nyt forum og godt at komme af med det gamle. Det gamle forum var alt for gammelt at se på :) især for nytilkomne.


    Jeg har en enkelt ting.


    Under forum "forsiden"/ index står de forskellige forum dele meget bredt fra hinanden, og det ser ud til at titlen på sidste tråd i det givne forum er det der gør udslaget for mellemrummet mellem de forskellige forums :)


    Det syntes jeg virker upassende og uoverskueligt.


    Det ser ud til at jeg har en dvb-t tuner og bør kunne se programmerne. Det kabel jeg kobler mig til er et ganske almindeligt antenne kabel og er også det kabel som bruges hvis jeg skal have kabel tv.
    Jeg har altså ikke en gammeldags stueantenne, men et kabel til kabeltv som jeg ikke ved om kan bruges til stue antenne.


    Jeg har absolut intet betalt og var heller ikke min plan til at starte med. De andre på kollegiet har boxer, jeg håbede at jeg kunne se dr1 og tv2 samt måske dr hd og det er gratis kanaler.

    Jeg har faaet en mindre fladskaerm og betaler intet for kanaler. Derfor burde jeg stadig kunne se gratis kanalerne.
    Men saa skriver mit tv at jeg skal indsaette ci kort?
    Jeg har laest det er et CA modul, er der nogen der kan lede mig videre? Uden at jeg skal ringe til tdc? :D

    Hej Tweak
    I har altid herinde været klar på en snak :D om alt. Så derfor spørger jeg jer herinde hvad i syntes om min idé.


    Hvad syntes i om ideen ved at private kan eje et mindre højteknologisk drivhus?


    Det indebærer at det meste skal ske ved hjælp af robot teknologi og emner der skal tages hånd om er således: Vanding, fugtighed, lys, varme, hjælpemidler til plantens vokseevne (der kan gøres forskellige ting mekanisk), insekter og udyr, alarm og beskedsystem evt over sms.


    Det ejeren selv skal er: Plante, plukke og selvfølgelig fjerne døde planter.


    Det skulle gerne foregå således at en ejer kan regne med at efter der er plantet, vil huset klare resten selv.


    Grunden til ideen er, at jeg syntes frugt og grønt er dyrt, men det er jo så sundt og desuden smager det godt. En spaghettiret til 2-3 kan koste 25 kr for kød, 10 kr for spaghetti, 10 kr for dåse tomat og ønsker man de lækre grønne ting i som 8kr for 1 rød peber og 15 for et bundt porre eller andet godt. Det er lige før at man kunne halvere sådan en rets i pris hvis man havde tomat, peber og porre selv. jaja jeg ved godt man ikke bruger SÅ meget porre, men lad os bare sige 1/4 prisen faldet.


    Desuden er det 100% økologisk.


    Kunne det blive en dille? Tilføj gerne hvorfor og hvorfor ikke samt alder.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    ok så hvad er egentligt din pointe? skræmmekampagne :$ for ja, vi har det så dårligt i danmark at vi skal arbejde 12 min ekstra, betale højere skatter, endnu højere skatter for firmaer, låne penge af udlandet for at fremme vækst, Helle´s børn i privatskole, danmarks børn ud af privatskole, Helle´s mand skal ikke betale skat i dk, og lad os alle leje bil i Tyskland.
    For ikke at forglemme at betalingsringen om KBH kommer til at koste 1000kr for Københavnerne og rammer de fattigste hårdest.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Ja, juhuuuu... En vækst på hhv 0.1% og 1% så er der jo slet ikke noget galt med økonomien :crazyeyes:


    /ask


    ok så hvad er egentligt din pointe? skræmmekampagne :$ for ja, vi har det så dårligt i danmark at vi skal arbejde 12 min ekstra, betale højere skatter, endnu højere skatter for firmaer, låne penge af udlandet for at fremme vækst, Helle´s børn i privatskole, danmarks børn ud af privatskole, Helle´s mand skal ikke betale skat i dk, og lad os alle leje bil i Tyskland.
    For ikke at forglemme at betalingsringen om KBH kommer til at koste 1000kr for Københavnerne.

    Den danske økonomi gik frem med en procent i andet kvartal og bevægede sig dermed ud af recession, viser nye tal fra Danmarks Statistik.Faktisk har man også revideret tallet for første kvartal, som nu udviser en lille vækst på 0,1 procent. Dermed har økonomien slet ikke været i recession, der er tilfældet, hvis man har negativ vækst to kvartaler i træk.I andet kvartal blev en lille nedgang i det private forbrug mere end opvejet af stigninger i det offentlige forbrug og investeringer, viser BNP-opgørelsen.- Dagens tal stemmer efter vores vurdering fint overens med det billede, vi har haft af dansk økonomi - en økonomi med udfordringer, men ikke en økonomi, som er ved at falde fra hinanden, hvilket man ellers godt har kunnet få indtryk af ud fra debatten, siger Steen Bocian, cheføkonom i Danske Bank.


    YAY :D det betyder jo bare at rød bloks skræmmekampagne er noget pjat.


    Økonomi- og erhvervsminister, Brian Mikkelsen (K), glæder sig over, at Danmark er ude af recession, og han understreger, at det først og fremmest skyldes regeringens ansvarlige økonomiske politik.- Det er positive tal, der viser, at vi har lagt den rigtige kurs for dansk økonomi både på kort og langt sigt, konstaterer Brian Mikkelsen.


    Det hele er taget fra en arktikel på EB: http://www.bt.dk/danmark/dansk-oekonomi-er-ude-af-recession


    Jeg ryger på venstre igen, gider ikke højere skatter og låne penge HAHA!

    har endelig købt mig sådan en smartphone men det er en billig model :) samsung 5230


    Syntes bare der er så mange ting som ikke virker :/


    Så gider den ikke afspille film på den, og den genstarter, selvom det gad den i går.
    Jeg kan ikke komme på mobil.eb.dk eller danskespils mobil side. Den skriver bare DNS fejl, kan godt komme på andre sider.


    Aner ikke hvad jeg skal stille op med sådanne problemer? Hvordan kan jeg gå på danskespil.dk?

    jeg er meget imod at sætte skatter op og fuldstændig imod at firmaer skal betale og mener det er helt absurd.
    Lars Løkkke sagde det så tydeligt forleden i deres første fight, at det nytter ikke for så forsvinder firmaerne, og det er korrekt. Desuden er der ingen gejst i at lave et firma hvis man bare bliver tillagt en endnu større skat end andre, det er jo det der netop trækker mange udviklere og iværksættere.


    Helle og rød er helt galt på den!