Indlæg af anders79xdk

    Jeg stakkel drømmer klart om et nyt svedigt bundtkort 4 ways sli gtx 1080ti og hele pivtøjet, men må sande med to små spædbørn en lejlighed der skal istandsættes og en bil fra 97 også snart trænger til en udskiftning, er det ikke tiden til at skifte min 3770k gtx 690 med en ny highend pcer. men tænker i stedet at hope på konsol bølgen. Jeg kan bare ikke blive enig med mig selv, er ikke fanboy på den ene eller anden side men syntes Xbox x er en rigtig lækker konsol med fede spec. ps4 pro er smule billigere, er et større muligvis bedre platform med flere brugere ved det ikke er ikke ekspert. Har dog ikke et 4k skærm meen trænger også til et nyt samt en ny kone, :D tror muligvis der godt kunne blive plads til i hvert fald et nyt fjernsyn.
    hvad ville i vælge af de to konsoler hvis i skulle og hvorfor, mangler lidt input for at overbevise mig selv rigtig god jul og glædelig nytår

    jeg kom til i min klodsethed til at bøje nogle af benene i cpu soklen på mit bundkort da jeg skulle skifte cpu, jeg har ikke testet det da jeg er ved at bygge vandkøling system op. er det lige til at smide ud bundkortet

    jeg overvejer at købe synology ds 216play eller ds 216j og køre en raid opsætning, efter min netværks harddisk brød sammen. Det skal bruges til fil opbevaring, fil deling samt streaming, jeg har ikke rigtig nogen erfaring inden for det, om det ekstra ds216 play koster for glæde af eller om det er unødvendigt