Indlæg af NiEn

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    det godt nok ikke specielt pænt men det illustrerer ideen :_)


    http://peecee.dk/upload/view/322677


    lavet med den første den bedste clipart og en random font.


    Hehe, men helt sikkert en fed ide :) må se om jeg kan få taget et godt billede til dette formål :D
    Har i evt nogle fif til hvordan man sammen sætter de forskellige farver ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Mjaa, men det er nok til en hvis grad individuelt hvilken rækkefølge man gør det i...installere OS, opdatere det, installere drivere, defragmentere, opdatere og indstille i BIOS...jeg installerer DirectX efter hver driver, altså efter chipset drivere, efter grafik drivere, etc., men det er så bare mig...overclocking begynder jeg først på når alt kører normalt, så det kommer tilsidst for mig.


    ser da ingen grund til at defragmentere et helt nyt system 8o

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Baloo


    Okey, jeg har sgu aldrig rodet med en boot usb. Men er de gratis freenas og Unraid?


    Freenas er gratis, derfor jeg har lidt interesse i hvordan det fungere :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    nej mere så den ligger inde i selve banneren. men hvor den er gjort gennemsigtig. kan prøve at lave et eksempels enere idag hvis jeg får tid :-9
    den står på hoved rengøreing konen kommer hjem i morgen :$


    det må du meget gerne :) jah det må du enderlig ikke forsømme :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    er heller ikke vild med farve valget. ville måske være bedre hvis du valgte fx. en svensknøgle og fik den til at ligge som baggrund under hele banneren :-)


    og så skrive tekst inde i selv nøglen ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Uden at være ekspert, eller noget i den dur, vil jeg sige det ser en smule rodet ud..
    f.eks. "age" delen af montage der flyder lidt ud i fastnøglen (eller hvad de nu hedder), baggrunden lugter lidt af, at de forskellige dele er kastet meget tilfældigt ind og teksten ser ikke særligt godt ud. Jeg er heller ikke specielt tosset med farvevalget.


    Det er selvfølgeligt alt sammen min mening, og jeg aner for det meste ikke hvad jeg snakker om :)


    jeg siger mange tak, må bare igang igen :D

    Hey, jeg vil høre om nogen har gode erfaringer med Freenas server programmet, funger det og er det nemt at sætte op ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af berchrker
    kan du ikke sige en mindste pris, så vi ikke skal gætte i vildens sky??


    ellers tilbyder jeg 500kr afhentet


    havde da håbet på omkring 800 kr.. da den er så velholdt og uden mangler.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge
    Hvordan er standen på din skærm, tænker på om der er synlige ridser og i et ryger hjem?


    standen er som ny, ingen ridser og har ikke stået i ryger hjem :D