Indlæg af Harry61

    Hej HerrMansen


    Der er pc speaker og den er tilsluttet bundkortet, og den har virket førhen, jeg har kontroleret ledningerne og de sider rigtigt.


    på forhånd tak


    Harry

    Jeg har en gammel Pentium 4 som har stået i rigtig lang tid og har ikke været tændt i lang tid, sidst den var tændt virkede den fint.


    Jeg har nogle rigtig gamle spil som min datter har spillet i sin tid og som mine børnebørn nu gerne vil prøve at spille, nogle af dem kan jeg godt få til at spille på en nyere pc.


    Men nu hvor jeg ville prøve den for at mine børnebørn kunne prøve spillene, var der ingen liv i den, så kan godt bruge noget hjælp til at få gang i den igen.


    Bundkort er et P4M80ma socket 478 med et agp 4x8 grafik kort og 2 gb ram og Pentium 4 Northwood cpu.


    Der kommer ingen bip lyde når den stater, og ingen billeder på skærmen, blæserne på cpu virker fint, der sidder 3 blæser på psu hvor to af dem virker men den tredje ikke køre rundt, jeg har efterprøvet alle kabler og de ser ud til side fint, jeg har prøvet at tage agp grafik korten ud og koblet skærmen til den onbord grafik kort uden det skete mere. jeg har prøvet at skifte rammene men også uden nogen virkning.


    Er der nogen der kan komme med et bud på hvad det kan være, bundkortet eller psu ?


    på forhånd tak
    Harry

    Tak for hurtig svar.


    Lyder fornuftig med dit forslag, det vil jeg prøve. :9xo



    Det er en Medion P 6512 bærbar, jeg har Windows 7 driver på en disk, vil det være en ide at gen installere dem igen?



    hilsen Harry

    Jeg har opgraderet fra Windows 7 til Windows 10 på min bærbar og efter nogen tids brug syntes jeg ikke den køre rigtig godt, så har jeg prøvet at nul stille Windows 10, med behold mine filer, men når jeg kommer til at vælge tastatur lyout så kan jeg ikke vælge mit tastatur, da jeg ikke kan se eller bruge min mus, så jeg kommer ikke vider.
    Er der nogen der kan komme med et bud på hvad jeg gør?


    på forhånd tak


    Harry