All Hail Mansen!
Indlæg af Duplicate Asser
-
-
Det med ikke at fylde dem er rigtigt nok. Jeg googlede det selv. Men 1/3 er en overdrivelse at lade stå fri. Man kan sagtens fylde dem, uden det går udover levetiden.
Jeg tror jeg hopper all in på ssd.
-
"Billig" er ret variabelt. Hvad har du at gøre med?
-
Hej Folkens.
Jeg sidder i øjeblikket med forhåbningerne om black-friday eller deromkring at købe 1 tb. SSD som skal overtage min nuværende 1 tb. HDD som storage.
Jeg har forsøgt at læse lidt op på pros og cons.
Da de fleste SSD'er klare ok høje mængder read/write finder jeg at det ikke bør blive et problem. Det eneste jeg kan google mig til er at folk mener man bør undgå SSD som storage da prisen pr. gb. er jævnt højere.
Jeg kan lige for en god ordens skyld fortælle at mit setup lige nu er følgende:
240gb - SSD - OS
240gb - SSD - Games
1tb - HDD - StorageMen hvad tænker I - hvis man holder prisen pr. gb. helt ude af jeres tanker?
-
Halloween er oprindeligt europæisk, hvis man lige gider læse lidt på historiebøgerne
Valetines Day har en lille smule med kristendom og romerriget at gøre, hvis man lige gider læse lidt på historiebøgerne.Okay okay, Ganske vist er halloween et udspring af en irsk/engelsk something. Maen Halloween i sin form og den måde det overføres til Danmark er ene og alene detailhandlens løsning på at tjene flere penge. Så han har sgu ret i lidt.
-
Jeg ville klart også tage et aftermarket af hensyn til køling. Du mærker alligevel ikke forskellen på et FE og et aftermarket som menneske... Det kan godt være en benchmark kan fortælle dig en forskel...
-
Det kunnen sagtens have været muligt men ikke for et produkt til 6000 kr.
-
Okay. Så springer jeg lige over.
-
Hvor befinder den sig i landet ?