Indlæg af rygtehans

    Jeg har pakker ude at sejle på 4. uge. Det er ikke unormalt, en enkelt gang dukkede den først op efter 6 uger, der havde jeg for længst fået pengene refunderet, så den handel var gratis, og andre har jeg prøvet det samme med.


    Hvis du annullerer, så skal du også være opmærksom på noget andet, nogle sælger, vil sende pakker efter du annullerer og argumentere de bare ikke havde skrevet t&t ind. Hvis du køber de rigtige steder, så får du refundering efter flere uger, når du kan klage.

    Spørgsmålet her, er vel hvordan du vil bevise din påstand for forsikringen, har du taget billeder af telefonen før/efter?


    Det bedste argument må være at du har kontaktet forsikring, de har fortalt den skulle vurderes, og du forklarede at skærmen var ødelagt. Efter rep, forklarer irep at de har yderligere rodet med et batteri, som intet har med forsikringen at gøre, så her har du måske dit bedste argument.


    Forsikringen har så betalt for for en sliddel, som du nok ikke havde fået dækket af dem, der er skiftet en bagside som heller ikke var anmeldt.


    Så jo, jeg ville da tale med dem om sagen, og høre om de selv synes at regningen og arbejdet udført er det som du har anmeldt.


    (Håber ikke de sender dig regning for skiftet batteri, pga dette)

    Jeg har været besøgende i mange år, og dog aldrig medvirket på dette forum, så gik jeg lige det ekstra skridt da jeg manglede lidt hjælp og fik oprettet en bruger.


    Jeg har altid besøgt siden igennem årene og altid fået helt ok indhold og varieret, og trailer siderne brugt flittigt, en god måde alt er samlet, i forhold til noget som youtube direkte, hvor man jo skal kende nøgle ord for at finde det rigtige.


    Så jeg er da en af de nyere medlemmer her, måske ikke så aktiv men ivrig besøgende og nu og da, måske en lille kommentar eller observation, når login nu er oprettet, så kan man jo spørge lidt hurtigere.


    Helt klart fin konkurrence til hwt.dk, kan ikke finde sammenligningen med hol.dk , da det vidst er lidt mere for de helt unge, som jeg læser indlæg. Så tweak.dk holder skansen, det synes jeg.


    Fortsæt den gode indsats og tak for helt fin website.

    Hej alle,
    Jeg tror jeg har et problem med Chrome.


    Flere sider svarer enten langsomt eller kommer slet ikke frem. En side er Engadget.com, den vil dårligt indlæses eller vises rigtigt langsomt.
    Jeg har prøvet at have debug åben i et vindue og det virker som nogle DNS opslag laver fejl men kan ikke slå det fra, når den prøver ipv6 lookups som synes at være årsagen til de fejlende opslag. Jeg har prøvet at nulstille Chrome helt uden tilføjelser og standard browser.


    Prøver jeg samme sider i firefox så går det flydende, så det må afgjort være Chrome.


    Har i nogen forslag til dette problem?


    Jeg har overvejet om der skal prøves 32bit version af Chrome? (kører Version 57.0.2987.54 beta (64-bit))