Indlæg af ByivSand

    Hej!
    Jeg har på et tidspunkt købt en skærm, som jeg kunne sætte til min laptop, når jeg skulle game, men jeg har lagt mærke til fps'en og hele følelsen er langt bedre, når jeg har skærmen til, men når jeg bare spiller på laptoppen. På laptoppen har jeg omkring 80-130 fps, mens jeg har 220-280 med skærmen sat til. Der er generelt en bedre følelse, når jeg har sat skærmen til, det er smoother.


    Jeg har høj ydeevne sat til og har tjekket, at den bruger mit Nvidia GPU. Den eneste forskel på de to setups er, at jeg bruger et HDMI-kabel, når jeg bruger skærmen.


    Jeg har også lavet en clean installation af driveren til grafikkort og undladt, at installere GeForce Experience.


    Min bærbar er en Dell Inspiron 15 Gaming 7567:
    i7-7700HQ
    16 Ram
    GeForce GTX 1050 Ti
    Min skærm er en Acer KG251QF (https://www.displayspecifications.com/en/model/69581050).


    Alt info eller tips er meget velkomne!

    Hej!
    Jeg overvejer på nuværende tidspunkt at afmelde mit tv, da jeg har adgang til Yousee og derved næsten har alle kanaler. Mit problem er, at jeg gerne vil undgå at sætte min computer til fjernsynet hver gang jeg skal se TV. Derfor overvejer jeg at købe en tablet, som så skal køre Yousee, TV2Play og andre streamingtjenester. Mit spørgsmål ligger i, om der er noget man skal kigge efter, ved en tablet, hvis man gerne vil have en stabil forbindelse og undgå at billedet hakker? Er der eventuelt nogen der gør dette og har nogle erfaring, som de gerne vil dele ud af?


    På forhånd tak!