Indlæg af MFA

    Ang. CPU. Hvis man sammenligner i3 og i5 begge i u versionen, så er forskellen antallet af mega hertz processerne benytter, samt mulighed for at hæve denne ved hjælp af Turbo funktionen. Til alt andet end spil og Videoredigering tror jeg ikke det betyder noget.


    Jeg troede at der var forskel på antallet af kerner, men det er der ikke når der er tale om u versionerne.

    Problemet var at drevet hurtigt blev meget langsomt. Til at starte med var den hurtig nok, men den blev efter kort tid langsom.


    Hvis du mest er stemt for den pc du selv har fundet, så køb den. Du kan jo altid senere købe en SSD og smække i den. Du skal bare sikre dig at det er en SSD som er kompatibel med modellen.
    Har læst at nogle har haft problemer med at udskifte harddisken på Lenovo, men jeg har selv gjort det på datterens Lenovo Flex 2 og det var meget nemt.

    Det eneste jeg synes er et problem på Lenovoen er hybrid disken. Alt det andet er rigtigt fint. De ting jeg listede er bare de ting jeg går op i ved køb af bærbar. Konen havde en smart Samsung Notebook med hybrid disk og det fungerede ikke. Vil stadigvæk anbefale en bærbar med SSD og så måske skrue ned for nogle af de andre specs. Jeg tager lige en rundtur og ser om jeg kan finde noget med Touch som ser fint ud. Har dog ikke rigtig erfaring med Touch.

    Jeg ville hellere købe denne her:
    http://www.wupti.com/produkter…-x555ua-dm062t-baerbar-pc


    Den har en ren SSD disk på 256 GB så den er noget hurtigere end hybrid disken i Lenovoen, så selvom selve pc'en ikke ser så smart ud, ville det være mit valg. Måske man kan finde den billigere på et andet site.


    Det vigtigste for mig ville være:
    SSD disk minimum 240 GB
    HD opløsning på skærmen (13,3 eller 15,6 tommer)
    8 GB ram
    Intel i5 cpu 5 eller 6 generation
    Vægt og design