Indlæg af Puggen

    Hej derude


    Jeg har købt en surround reciever (Denon AVR-2105) og skal derfor af med min gamle stereo reciever.


    Dens alder er ubestemt, men 20år er nok ikke helt ved siden af! Den konsumerer 426W, dvs. omkring 150W i 8 Ohm på begge kanaler!


    Der kan rettes henvendelse til mig, hvis det skulle have interesse!


    Prisen, den snakker vi om, alle bud er velkomne, afhentning er et must!

    Det problem har jeg hørt om før...


    Det er vidst noget med at du skal låse for AGP/PCI, som åbenbart også låser S-ATA (frit efter hukommelsen), og så skulle det være muligt... Held og lykke!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
    Vil gerne have fingre i en af dine Raptor's..


    Syntes 350,- er lige i overkanten, så byder 300,- for en.


    Jeg skriver det bag øret... dog er bud ikke "noteret"

    Jeg sælger det meste af hvad der står i min signatur, da jeg vil ud og investere i en bærbar computer i stedet for :P


    Det der sælges er:


    ThermalTake HardCano 13, fra d. 15/03


    HBO: 425 +pp


    Asus A7N8X-E Deluxe, fra. d. ??? (kvitt. kan der gives en kopi af)


    HBO: 375 +pp


    Dane-Elec PC3200 2x256mb Dual Channel ram, fra d. ??? (kvitt. haves et sted)


    HBO: 325+pp




    2x Western Digital Raptor 36GB, fra d. 13/6 2003


    HBO: 350,- stk +pp


    2x 30cm UV katoder med controller, fra d. 30/11 2004


    HBO: 75+pp



    3x ThermalTake Smart CaseFan 80x80 Blue LED, fra d. 30/11 2004
    ThermalTake Smart CaseFan 80x80 Blue LED, fra d. 31/08 2004
    ThermalTake Smart CaseFan 120x120 Blue LED, fra d. 31/08 2004
    (dog er nogle af blæserne ikke i tip top stand, men hvis du vil vide mere, så kontakt mig på MSN: DK_Christian85@hotmail.com)


    HBO: 225+pp


    AMD XP Barton 3200+, fra d. 31/08 2004


    HBO: 800+pp


    GlacialTech Silent Breeze 3, fra. d. 31/08 2004


    HBO: 175+pp


    SilverStone PSU 400W 22db, fra d. 31/08 2004
    (med gul UV-sleeving)


    HBO: 450+pp


    Sapphire Radeon 9600 m. 256mb ram, fra d. 31/08 2004 (med Zalman køler monteret)
    Zalman Dual Heatpipe VGA Cooler + blæser, fra d. 02/12 2004


    HBO: 650+135 +pp


    Aspire X-dreamer II kabinet, fra d. 21/10 2004


    HBO: 400+pp


    52x Cd-rom + floppy: HBO 100,-


    S-ATA, Floppy og IDE kabler... HBO: 150+pp


    Alle kabler er sleevet med undtagelse af ATX-stikket, gul UV sleeving fra Vantec, alle S-ATA, Floppy og IDE kabler er udskiftet med runde UV-reaktive kabler.


    Der findes faktura på det hele. Og jeg forbeholder mig retten til at undlade at sælge hvis HBO: ikke er opnået, eller hvis jeg på anden måde finder købet dårligt for begge parter. Salg først klar når jeg ikek føler at jeg ligger inde med alt for meget. Desuden.. blah blah blah... blah...


    Straks salg: ,- (dernæst leveret i det meste af jylland)


    Har du noget at brokke dig over, så gør det over MSN: DK_Christian85@hotmail.com , så denne tråd forbliver en salgstråd!

    Dj Bailar Project - Baker Street :D


    Hører den 24/7 og elsker når FHM-Mette danser på "det lokale" diskotek til den og der kommer IRL saxofon i baggrunden... ALT FOR NICE MUSIK!!


    Samt "Joy Kitikonti - Joy Energizer"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    et lille råd herfra som jeg af og til har benyttet.
    hvis en chef skal til at give en en skideballe for et eller andet. så lad være med at prøve at bortforklarer eller vige udenom. tværtimod giv ham ret i alt hvad han siger.
    ved at bruge dette "trick" er det stort set umuligt at give en effektiv skideballe og det hele vil være overstået på få minutter


    Det minder lidt om mili. ;)


    En smule OT måske... :-(
    Er i deling sammen med en som gerne vil være sergent, men alle sergenterne og delingsførerne kan ikke li' ham... for han har altid en undskyldning for hvorfor han ikke lige blev den bedste... i stedet for bare at tage tingene som de nu engang er, om det så er ris eller ros...

    Som et lilel indlæg til at den danske lovgivning er for blø,d så vil jeg bare lige tilføje at det er tilladt at bruge "den fornødne magt", men kun i den udstrækning at komemr der en mand farende imod dig med et baseballbat eller knytnæve og du er 110% sikker på at han vil slå dig, så må du faktisk godt pande ham en... :)

    De nuværende nypriser (skærm, cd-rom og tast. + mus er ikke i produktion, så her er valgt billigste model):


    Kabinet: 599,-
    Strømforsyning: 526,-
    Bundkort: 568,-
    Processor: 959,-
    RAM: 459,-
    HDD1: 766,- x2
    HDD2: 959,-
    Grafikkort: 762,-
    GFX køl1: 175,-
    GFX køl2: 48,-
    LCD skærm: 3349,- (ikke den skærm der er tale om, men det tættete bud)
    Blæserstyring: 499,-
    Blæser1: 102,- x4
    Blæser2: 111,-
    Tast. + mus: 226,- (det tætteste man kommer)
    Icemat: 162,-
    CD-rom: 125,- (bedste bud)


    Ialt: 12233,-


    Alt er som sagt under et år (omkring 9mdr), med undtagelse af skærm, cd-rom, tast. + mus.


    Ville et realistisk bud så ikke være 5-5,5 k ??

    Med det hele... evt. med og uden skærm...


    EDIT: Alt er under 1 år, med undtagelse af raptorer og skærm.


    Samlet nypris da jeg købte tingene var 13270,- eksl. porto. Ved ikke havd den nuværende nypris ligger på, men kan jeg jo finde ud af :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZimaaN
    Har du undersøgt muligheden for at studiedata bare sender dem i en kuvert?


    Nej, har jeg ikke... Men det vil jo formodentlig kræve længere tid og lidt mere besvær end normalt, og går ud fra at de to studerende der har det har travlt nok i forvejen... :-( men ja, kan jo altid prøve...

    Jeg har en lille request her, til folk der bor tæt på studiedata Aps :)


    Jeg vil gerne have fat i 2stk 3-pin y-splittere, men da de koster minimalt og portoen for en pakke vil overstige selve købsprisen, synes jeg det er lidt skudt :-(


    Der tænke jeg om der var nogen der kunne være så flinke og rare at købe dem for mig og sende de 2stk. i en kuvert, og selvfølgelig få hvad det så end har kostet... :)


    Modtager gerne andre alternative forslag...

    Nu skal jeg jo lige høre...


    Er det en hel computer med kabinet, PSU og det hele?? Eller er det KUN det ovenstående der sælges?? Er der køler med til den T-Bird??


    Og sidst men ikke mindst, havd havde du regnet med at få for den??