Indlæg af Puggen

    ØV!!


    Havde ellers lige håbet på at kunne smide et par PC2-3200 DDR2 i, så den bruger mindre strøm :-)


    Den er født med DDR PC3200... 144-pins, hvis det du siger passer :-(



    EDIT: Nå, kan se på edbpriser at 144-pins hedder SD-ram, så tror heldigvis ikke at det passer. Tror jeg må skrive til Zepto og høre :)

    Hej derude :)


    Jeg har netop set at Zepto har lagersalg på bl.a. ram og harddiske...
    Men er det nemt selv at udskifte harddisk + tilføje ram til min bærbare?


    Ved godt at garanti bortfalder hvis jeg selv skiller den ad, men der er alligevle ikke garanti på den længere :-(

    Hej derude (igen efter lang tid :)


    Jeg står og vil til at rense min bærbare lidt, idet jeg synes at blæseren kører alt for meget i forhold til havd jeg mener at huske den gjorde i starten... og specielt for meget efter jeg fik opg. Nvidias GPU-styring :)


    Men er det så'n lige til?


    Jeg har en forestilling om at pille diverse låg m.v. af, og så bruge trykluft til at blæse skidtet væk, nogen indvendinger?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    hej igen


    okay men komplette dyse er ret kostbare (400kr pr stk =1600kr) og det er alf for meget for den gamle spand :$

    men kommer lige fra mekaniker , og han mener ikke at det er dysernes skyld, han mener det er slidtage :( men har nu tænkt mig at undersøge det lidt nærmere :D


    ang isolering ved jeg ikke andet end at det den er født med er alt for lidt, min motorhjelm er isoleret men døre og bagklap og bagagerum er ikke isoleret (er dog en gulplade bil) men det kan man da sagtens gøre, jeg lydisolerede min skoda felicia i sommers med isolering fra biltema - og det blev okay


    Hey hey... :)


    Lige et spørgsmål :-)


    Jeg har ikke kunnet finde nogen dyser, anden end hos Mekonomen, men de kostede 795+moms stk.! :-( Så ville høre hvor du har fundet de dyser til 400,- :-)

    Soldat ved logistiktropperne (Bjærger)
    Er lige kommet hjem efter 6mdr i Iraq :D


    Mat. Gym. med i rygsækken, dog ikke en hvor matematiken kan bruges til noget :-( Desværre!


    Ender nok med at søge til Flyvestation karup inden længe, og påbegynde en Datafagtekniker uddannelse inden for systemet (virker også civilt! :D ), så man ikke går glip i lønnen :) .oO( Allerede blevet lønslave... :p )


    Fritiden går med kredsløbs- og styrketræning, makke lidt med den gamle golf :p og så min fantastiske kæreste på 4. år, som endelig er flyttet hjem til mig :)


    Ender dog nok med at flytte til Århus inden for det næste år...

    Ja, det fylder så meget som en kabine til en Golf 2 nu fylder :p jeg kan lige vedhæfte et billede af det :)


    http://www.bilgalleri.dk/uploa…jpg?13-06-2007%2009:27:17


    http://www.bilgalleri.dk/uploa…jpg?13-06-2007%2009:27:17


    Jeg vil tror det fylder 2 europaller (kolli m. sider) stablet, hvis man nu pakker det lidt :)
    Og umiddelbart vil jeg skyde på 50-100kg



    Ja, det er efterhånden noget tid siden, men 6mdr i Iraqs ørken... og knap 2år på kaserner rundt om i landet, så der ikke meget tid til internet og så'n noget moderne noget :p

    Hej derude....



    Jeg står og vil meget gerne have en ny kabine sendt med fragtmand fra sjælland til jylland :)


    Men "Danske Fragtmænd", gør kun sådan noget hvis der lige er plads og så'n, og endvidere dækker de ingenting hvis noget skulle gå galt :( Idet de ikke har en forsikring dre dækker private :-(


    Så hvis der er nogen derude der kender en fragtmand der kører for private, eller har en anden løsning.. let me know! :D

    Hej... Så vidt jeg kunne forstå på en af mine fars venner (synsmand og fritidsmekaniker), så kan man bare købe en komplet dyse, det skulle ikke være noget problem :)


    Skal selv have købt 4 nye til min 1.6 Diesel, da 2 af dem sveder/bobler lidt :s
    (og har også lige skiftet brændstoffilter, det hjalp! samt oliefilter og olie, selvf., og nu kommer det til tandremmen sammen med dyserne :) )


    Men nu vi er ved golf 2'er... Ved du så noget omkring lydisolering, dvs. dørsider, front, bagklap og bagagerum... :) Den larmer jo lidt så'n en gammel gangster slæde :p

    Hey


    Jeg har prøvet at installere en digital signatur, men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre.


    Jeg får en fejlmelding om at hvis jeg bruger IE skal jeg tillade cookies og installere et ActiveX-objekt... men hvad hvis jeg bruger Firefox???!!!???


    Hvor ligger fejlen??

    Hehe..... altså, både vand og strøm kan jo gøre det for varme.... med strøm skal man bare registrere det et eller andet sted ;) Så et eller andet sted kan det jo nemt lade sig gøre ;)