Indlæg af axasion

    Quote

    Originally posted by gammelpot_dk
    Halløj


    Lidt mere info om ram, mærke, pcxxxx, alder?


    T


    Er der en måde jeg kan se de på i Windows?

    Quote

    Originally posted by weah69
    Tror eller du får mere hvis du sælger løsdele. 250 pp for nr jeg går ikke højere :dance:


    Nu må vi lige se, mester ;)

    Quote

    Originally posted by Tha Priest


    Producent, model osv. kunne jo være meget rart ?


    Der står Wester Digital WD 1200 på den. Ved ikke hvor meget det siger.

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Lidt mere info omkring harddisken.


    Jeg ved ikke rigtig hvad der mere er at sige, end at den virker perfekt, men den er ikke ny ;)
    Har ikke kvitteringen mere, så ved ikke hvordan jeg lige finder ud af noget mere om den :boxed:

    Quote

    Originally posted by neiro
    Lige et tip - de asrock 939 boards har begrænset vcore valgmuligheder, hvorfor extrem overclockning kan glemmes skulle nogen ville det.


    Jeg smider lige et link med information om kortet, egentlig en god idé :)


    EDIT: Faldt lige over dette link til et andet bundkort, men heri bliver der nævnt følgende "Dette blev især gældende efter det noget nær legendariske Asrock 939Dual-SATA2, som til en billig pris leverede en ydelse og et overclockingspotentiale, som kunne måle sig med de store i branchen"

    Jeg vil lige høre, om der er nogle der har en ordenlig bærbar, for så vil jeg gerne smide min stationær oven i købet + $ til dig, hvis det bliver nødvendigt.


    Hvis IKKE der er nogle, der har bærbar at bytte med, så kunne det også være rart med en vurdering af pris eller et bud evt.? :9xo
    Kom frisk, :)


    EDIT: Glemte lige facts om den stationære, og de kommer hér:


    [list=1]
    [*]CPU: AMD Athlon 64 1,8Ghz. 3000+ (Af nyere dato, + kvit.)
    [*]RAM: 512 DDR-ram
    [*]GFX: ATI Radeo 9800 Pro
    [*]HD: 120 GB SATA
    [*]MOB: ASRock 939Dual-SATA 2 (Af nyere dato, + kvit. et eller andet sted.)
    [*]CASE: Thermaltake Lanfire m. fancontroller. (plexi-siden lidt tricky at montere.)
    [/list=1]


    Er det nok? :)

    Ja, min lillebror er kommet hjem med sådan en Sony Ericsson W810i fra Grækenland, men der er jo ikke dansk sprogvalg derpå.
    Har googlet, men uden noget held. Nogle der kan hjælpe lidt? :9xo

    Quote

    Originally posted by Marquis


    Er jo heller ikke stolt af det men hvad fan'..
    Vi har vel alle prøvet at være stive? ;D


    LOL jeg vil nærmere være glad for ikke at være enten frosset ihjel eller blevet most af en sneplov. Det var dog det dummeste jeg har hørt om :)

    På en måde ja, det var dog ikke i bil.


    Jeg var UTROLIG stiv og besluttede mig for at gå 4kilometer af en landevej for at komme hjem UDEN strøm på mobilen.


    Jeg var så fuld, at jeg gravede mig en iglo på halvvejen og lå der en halv times tid. Godt gået, Stefan :9xo


    Til de sidste 500-700 meter kom der dog en snerydder og samlede mig op :) Men alt i alt en meget kold aften, og jeg sidder med the og sokker lige nu.


    :roller:

    Søger en bærbar der kan ca. det hele.


    GB: Mindst 80
    CPU: Bare fyr løs
    GFX: Må gerne være lidt hæftigt.


    Den skal være perfekt til Vista Ultimate, også lidt gaming ;)
    Kort sagt, en rimelig "god" bærbar.



    Prisen smider i også bare, skal lige have noget at vælge imellem




    :9xo