Indlæg af axasion

Originally posted by neiro
    det er nu heller ikke fordi jeg ikek har et par sko til 500kr eller sådan noget ... men jeg ville aldrig nogensinde søge efter nogle sko jeg vidste koster 1200 .... at jeg så synes de er pisse grimme og minder mest om en druglord i 60'erne er noget helt andet. Men 1200 .... for de penge får man sku meget andet.

ps. jeg smider ikke 10k efter en computer der bliver uskiftet om et halvt år. Jeg bruger penge på computer ja, men jeg har også 3 biler at bruge penge på ..... tøj er ikke min hobby eller interesse, men jeg har da ikke noget imod at være fornuftigt påklædt. Pointen er bare, at det også kan klares for noget færre penge.

Jeg kan nu godt lide dem, det er derfor jeg køber skidtet :) Og jeg elsker sgu bare at være påklædt på den dyre måde. Hvordan tror du D&G, Versace el. Gucci tjener kassen? En lille mindtwister :P

Just for the record, det er 100% læder. Men ellers elsker jeg bare designet, mærket og ja. Stilen :)

Men som andre har sagt, hver sin smag.

De er da for fede, elsker sådan noget :) Og lige præcis dém der er alt for fede, så dem vil jeg give prisen for, ligemeget hvad.

Sanchez: Du er en mand med stil ;)

Neiro: Det er da også fint hvis du kan lide at gå i tøj fra supermarkeder (No offence), men jeg kan bare godt lide at gøre noget ud af mig selv :)

Min kæreste har et Fashion Cam 2.0

Det er det eneste der står på kameraet. Så jeg kan virkelig ikke finde nogle driver dertil :/ Det er til Vista. Nogle der kan hjælpe engang?

Jeg er vidst ikke så god til at Google som jeg troede.. :boxed:

Originally posted by tunfisk
    jeg kunne måske være intra i dine short's

hvad regner du med afpris for dem?

Du smider bare et bud, så ser vi om vi kan blive enige :)

Originally posted by JuiCe

Har skam bare rapporteret så en moderator kan flytte den :) Hehe ikke et personligt angreb mod dig, alle kan jo lave en fejl :)
    Du kan ikke selv flytte den.

Ah, endelig forstår jeg princippet ;) Tak Juice.

Alle andre; I fyrer bare løs med bud :)

Jeg har lige ryddet lidt ud i skabet, og fundet et par ting jeg ikke kan passe, har brug for :)

Jeg har oprettet annoncer på Trendsales.dk, men hvis i er interesseret så er den også god fin her.
    Det drejer sig om følgende:

Mircos shorts - Ny pris 650,-
    - Et par flotte og mode shorts. Man kan godt se de har været brugt, et lille hul fra en smøg på indersiden af låret for neden, men ikke noget man lægger mærke til.

Også et par pletter fra sikkerhedsnåle i livet der har holdt dem oppe. (Farligt at tabe sig, hehe)

Ellers er der intet :)Billede og annonce hér

Gabba bukser - Ny pris 1.000,-
    - Et par fede Gabba-Jeans i en mørk blå farve med fabrikeret slid på ben, og syninger over lommer og lår. (Se billede) Billede og annonce hér

Modström jakke - Ny pris 1.400,-
    - En lækker jakke fra Modström, den er næsten aldrig brugt, og er lige så god som ny, ingen skader :) (IKKE min, sælger den for min søster ;)) Billede og annonce hér

Kom med jeres bud, jeg har ingen mindstepris :)

Originally posted by Cyclups
    "axasion" har du fuldstændigt opgivet at sælge dit hardware ?

Ja det ser ikke for godt ud, så jeg lukker tråden. Sorry guys.

EDIT: Kan sgi ikke huske hvordan man lukker tråden ;s

Originally posted by dna
    Nope...men Roskilde Festivalen bliver besøgt af mig igen i år!

- Anders

Ah, gad også godt at deltage til Roskilde. God festival da. :9xo

- Er der virkelig ikke andre end mig der skal til Jelling?

Okay, der er noget her jeg ikke helt forstår..

Jeg har fået sådan et guest pass, og det er første gang jeg nogensinde skal prøve det her spil, så bær lige over med mig ;)

Jeg installerede spillet, signede op, eller det vil så sige at det var meningen den skulle signe op. For da jeg skriver key'en til guestpasset og har skrevet mine informationer, så skal jeg pludselig vælge om jeg vil betale med Visa eller Visa Electron osv.

Hvad gør jeg lige?

:boxed:

Så er det jo ved at være tid til Jelling Musikfestival der er sprængfyldt med Love <3

Jeg var så heldig at vinde to billetter på Nationx, så mig og min mate skal give den gas :D

- Nogle der skal med?

"hallo hvad var det lige din iq var, man kan godt være medlem af NASA på mange måder, og man springer ikke sådan lige ind, jeg er Atrolog intraseret så nej det kan jeg ikke"

PC_munken længe leve... :9xo

Originally posted by gammelpot_dk
    100 pp er budt for ram!
    (evt afhentet, hvor bor de? kunne ikke lige opspore V. Hjermitskev. Er det Hjermitslev?)

Har du en ca. alder på ram?

T

Det er Hjermitslev, undskyld :) Kender ikke lige alderen, sorry.
    Men jeg vil gerne lige vente og se om der er nogen der byder for det hele ;)