Indlæg af axasion

    Hej alle tweakers :)


    Jeg kom til at tænke på en gammel prank jeg engang fandt, men nu kan jeg sgu ikke finde den igen.


    Det er et skema man kan udfylde med en persons navn , noget andet information osv. og når man så har udfyldt dette, bliver der lavet en artikel (ikke offentliggjort) man kan sende via mail eller printe ud.


    Altså en falsk artikel med evt. tyveri elle noget, kan ikke helt huske det.


    nogle der kan hjælpe mig? Min far er nemlig "out of town" og vil gerne tage lidt pis på min mor, med en artikel om, at han har lavet et eller andet lort :P

    Jeg opdaterede systemet, svineriet virker :P


    MEN MEN MEN! Når jeg prøver at skrue op og ned forekommer samme problem igen; Der kommer en slags "loop", hvor den enten skruer helt ned eller op, og derefter kan jeg stort set ikke bruge Ubuntu til noget. :s Der skal genstartes før det fungerer igen.


    Det er kun lyden den er gal med nu, så er snart ved vejs ende :) Nogle der kan hjælpe med at løse dette problem?

    Nu er det prøvet, men når jeg kommer til at skulle køre denne kommando:


    sudo sh "filnavn"


    Får jeg følgende besked: "Cannot run"
    .. Og jo, jeg skriver filnavnet, ikke "filnavn" ;D Har prøvet både med og uden .run til sidst, hvilket er den driver jeg har fundet. Dobbeltklikker jeg på den inde i ubuntu, siger den, at koden ikke kan findes eller noget :s



    Så svært at installere ubuntu? :boxed:

    Det er en 6625wd jeg har, undskyld :)


    Driver til grafikkort eller noget kan jeg ikke (finde ud af, at) installere. Har prøvet derinde hvor man kan aktive driverne, men det kan de åbenbart ikke :/


    Jeg prøvede at installere fra Windows, virkede fantastisk (pånær det med driverne) men efter en reboot så er jeg på samme sted som før :/ Skal jeg installere alle drivere til min computer i Ubuntu, som allerede er installeret i Vista? I så fald, hvordan?

    Musen virker, ja så det er kun tastaturet.


    Jeg kan jo netop ikke installere det, da jeg ikke kan komme videre fra det partitions-step. :boxed:
    Den knap har jeg ingen kendskab til, hvordan ser den ud?


    Det er en Zepto Znote 5525wd :)

    Så skulle jeg prøve det! :)


    Meeen men men, jeg starter live CD'en, det hele går fint indtil det hele starter. Jeg kan ikke trykke på nogle af fanerne (applications, system etc.), skruer jeg op og ned for lyd, skruer den enten HELT ned eller HELT op, tastaturet virker ikke og jeg kan ikke installere det. Den kommer til at skulle redigere partitioner eller noget, men ikke videre. Derefter siger den bare at det ikke virkede, og jeg kan intet gøre :s


    Hvad er problemet dog? :s



    PS: Bærbar computer, 2gb ram, dual core santa rosa 2,4 ghz processor, 8600 gt mobile, i dén standard. :)

    Hej alle.


    Jeg har formateret min mors computer idag pga. virusproblemer (store!) og det er nu fikset.
    Men det er rimelig vigtigt med lyd herpå da hun bruger Skype hyppigt.


    Problemet ligger så i, at den her computer er fra Hitler's tid, stort set, så jeg kan ikke finde en eneste brugbar driver. Lydkortet er på bundkortet, så skal da have driveren dertil, ikke?


    Når jeg prøver at installere driveren til lyd fra download.sis.om så får jeg en fejlmelding med en masse tal og det afsluttes. Samme i fejlsikret tilstand.


    Fik en .ROM fil til bundkortet på et tidspunkt men ANER ikke hvad jeg skal stille op med sådan en?



    Realtek AC97 virkede heller ikke, så heller ingen hjælp dér. Nogle her der kan finde noget? :boxed:


    Specs:
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 2
    Report Date: mandag 25 august 2008 at 19:41


    > Mainboard : ECS P4S5A/DX+


    > Chipset : SiS 645DX


    > Processor : Intel Celeron @ 1800 MHz


    > Physical Memory : 256 MB (1 )


    > Device Audio : SiS7012 Audio Codec


    > Video Card : NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (Microsoft Corporation)


    > Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition 5.01.2600 Service Pack 2
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Jeg er død. Det er stort set sikkert, hvis ikke det her går :/


    Har samfundsfag på A-niveau og var inde og trække emne idag. Trak menneskerettigheder, hvilket jeg er super glad for :)


    Men.. jeg kan simpelthen ikke få flettet samfundsfaget ind i det? Ja, der er Guantanamobasen, OL-boykott, Irak-krigen osv. men hvor er samfundsfagets røde tråd?
    Ingen teorier, begreber eller metoder :/


    Anything?




    Jeg er på dumpegrænsen, så det her skal bare lykkedes!

    Hej alle.


    Nu er 3.g snart ovre, og det betyder eksamener :) ( ;( )



    Men problemet er, at jeg skal skrive på skolens computer, og de har ikke Onenote, som stort set alle mine noter er skrevet i. Derfor skal jeg have lavet det om til .docx eller bare .doc så jeg kan læse dem, når jeg smider min usb-nøgle i computeren.


    Men som sagt er der RIGTIG mange noter, rigtig mange undersider osv.
    Her kommer så spørgsmålet:



    Hvordan laver jeg ALLE OneNote-siderne om til .docx filer på een gang?

    Det virker til dels, men stadig super træls :/


    - Har snakket med zepto support og de siger at følgende kan være årsagen:


    • Fejl i strømforsyningen, der kommer simpelthen ikke strøm nok nogle gange.
    • Fejl i rammene. Computeren booter forskelligt fra ramblok til ramblok, og hvis der er fejl på én af dem skal man reboote til den booter på den anden
    • Fejl på motherboardet


    Der er oprettet en sag på den, så må låne en computer til eksamen :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Hmm..


    Når den laver nummeret pil strøm fra og batteri fra. Hold tændknappen inde i et minut. Monter ny igen batteri og strøm og start igen ;)


    lyder mystisk .. Men bare det virker :)


    Hvorfor er det sådan?

    Nu er jeg altså ved at være træt af den "Crapto" jeg har. 2To gange har den været til reperation, og nu er den altså gal igen.


    Når jeg skal tænde min computer, så tænder den fint nok, udover at blæseren kører på fuld tryk ... men der er absolut intet at se på skærmen. :rolleyes:
    Har prøvet med batteri, uden batteri og med begge dele, men samme resultat.
    Efter ca. 2000 forsøg kommer skærmen endelig til live. Slukker man den igen er det samme tur rundt.


    Har en Zepto 6625WD.



    Nogle der ved hvad jeg kan gøre, eller har prøvet noget lignende? Skal til eksamen om to uger, så er lidt nederen over det her. :boxed:

    Okay, jeg var i København under demonstrationen her i torsdags, ikke for at støtte, men med skolen. Da vi så fik øje på dem her, så fulgte vi efter for at se hvad der skete.


    De spillede en sang i en af vognene, eller hvad det var. Lød lidt i den retning:



    "Kan i mærke hævnen nærmer sig"
    "Nærmere, nærmere, nærmere"


    Og så et eller andet med "Politi, i er trængt op i en krog"


    Derefter kommer den på et andet sprog.



    Er ikke tilhænger af sangens morale, jeg kan bare godt lide beatet :) Nogle der kender den?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Got it, :) 21'eren er lidt streng, men tror jeg har den.


    EDIT: Færdig. Ikke så svær igen. Nogle af dem var lige til at rive sig i håret af, men de fleste var nemme nok :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Mmh, ham kender jeg tilfældigvis. Søren. Flink fyr. Jeg spørger ham engang!


    Fedt! Mange tak skal du have :)


    .. Men indtil da, så hvis i andre tilfældigvis lige ved hvad det er for en, så skriv da lige herinde i tråden :)

    Hej alle sammen :)


    Så lige genudsendelsen af det seneste x-factor-afsnit og lagde mærke til én trøje som en deltager bar.
    Det var ham, som er i gruppe med sin ekskæreste, der desuden gik videre til næste runde, som har denne super fede trøje :)


    Beskrivelse: Ganske enkelt halvsmå tern med et rødt logo på.


    Nogle der ved hvor man kan få fat i den? Synes den er overfed! Hvis ikke den er til at finde, så måske en der ligner?



    ;)