Indlæg af Burger

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Det er åbenbart vigtigere at en eller anden bonde-by får fiber først, så de kan få en 2-3 stykker der vil have det.


    Nu er det jo så også nemmere at grave op i en bonde-by end inde midt i de større byer. Udover det, så er mange mindre byer jo trods alt også sat langt tilbage når det kommer til hastighed på ADSL forbindelser.

    Det er jo i den forkerte ende der bliver scoret :(




    Edit: Ja, man kan jo også bare score som Christian Eriksen gør :D




    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    Doh....


    Til gengæld skulle du ikke ud og slå telt ned og pakke sammen. :P


    Nej jeg har en ganske udmærket lejlighed, så jeg behøver ikke at sove i telt :))

    Forhåbentlig vinder Danmark. Og forhåbentlig finder Morten Olsen en opstilling der kan bruges til resten af kvalifikationskampene selvom det er noget af en opgave han er kommet på med flere stamspillere der ikke får spilletid til hverdag.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    ha ha sådan går det når man stop op klokken 6 om morgenen


    Det var sent :crazyeyes:


    Mit ringede allerede 5.15 og det gør det også igen i morgen :boxed:

    En opskrift på muffins :D




    Krydrede chokolademuffins
    12 stk.


    100 gram smør, blødgjort
    1 ¾ dl sukker
    1 ¼ dl. brun farin
    2 store æg
    1 ¾ dl creme fraiche
    5 spsk. mælk
    1 tsk. natron
    2 spsk. usødet kakao
    1 tsk. kanel eller allehånde
    2 ½ dl små mørke chokoladestykker


    Forvarm ovnen til 190 grader. Beklæd en muffinform (12 stk.) med papirforme.


    Kom smør, sukker og brun farin i en skål og pisk det godt. Pisk æg, creme fraiche og mælk ind i massen, indtil alt er grundigt blandet. Sigt mel, natron, kakao og kanel / allehånde ned i en anden skål og rør det ud i blandingen. Tilsæt chokoladestykkerne og bland det godt sammen. Fordel dejen i papirsformene.


    Bages i ovnen i 25-30 minutter.


    Tag muffinformen ud af ovnen og lad dine muffins svale af i formen i 10 minutter. Lad dem køle helt af på en rist og opbevar dem i en lufttæt beholder, indtil de skal bruges.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg er sådan set bare nysgerrig efter hvilke ændringer der kommer.


    Pinky har tidligere i denne tråd skrevet lidt om hvilke nye funktioner der kommer til :)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Ja det er fuldstændig vanvittigt i år, gad vide hvor mange der egentlig gennemfører?


    Hvis de fortsætter med at udgå med samme hastighed som de har gjort indtil nu så bliver det i hvert fald et stærkt reduceret felt. Der er indtil nu røget 18 ryttere ud, og jeg tror desværre ikke det er slut endnu.


    Heldigvis er der en tåbelig chauffør mindre i feltet. Chaufføren i bilen er selvfølgelig smidt ud, og forhåbentlig så er det ikke den eneste konsekvens.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af czepluch
    Wow.


    Jeg havde da helt glemt at følge med i den her tråd.
    Ja, det må siges at Burger hun drøner fra os. Det må være den forbandende admin-force der endnu en gang er med hende.


    Jeg er da røget ned som nummer tre - men det skal jeg selvfølgelig nok forsøge at lave om på inden Touren er slut :D




    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Jeg har kigget på den forkerte etape, så jo det var vist ikke helt dårligt alligevel :D


    Fjols :crazyeyes:


    Dine point kunne dog tyde på, at det ikke er første gang du har kigget forkert :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Kan desværre ikke skifte ham ud så bliver nød til at køre med to bjerg geder i morgen :)


    Det er da heller ikke den værste idé taget i betragtning, at det er en semi-bjergetape i morgen ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Top1000
    Tom boonen og Iban velasco


    Tom Boonen udgiv under etapen i dag pga. et styrt forleden, og Iban Velasco er åbenbart udgået i går. Udover de to har følgende også forladt Touren:


    Jurgen van de Walle
    Christophe Kern
    Janez Brajkovic
    Vasil Kiryienka
    Remy Pauriol
    Bradley Wiggins

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja det undrer også mig, troede det måske var fordi de var udgået men kan ikke finde nogen liste der bekræfter det.



    Hvilke ryttere har I der er røde? Det kan da ret hurtigt afsløres, om de er udgået.