Indlæg af Thille5700

    Der var lige en dreng der blev glad dér - han kunne slet ikke overskue at vente flere måneder og nu er tilbuddet hos Komplett bestilt som en konfirmationsgave (eftersom han ikke skal konfirmeres, må pc´en gå ud for hvad man ellers skulle bruge på fest, gaver etc...). TAK igen - det er ikke sidste gang jeg henter hjælp herinde.

    Tak alle sammen. Det lyder som om Topdata har "flest stemmer" her - så det vil jeg kraftigt overveje... Er ikke selv blevet opmærksom på dem da de ikke reklamerer så hype som de andre med "killer-machines" osv.... Måske jeg lige skulle skrive til dem omkring de prisfald du nævner Lauridsen, og høre om de kan give lidt rabat på Windows eller noget - ved ikke om de er til at forhandle med?


    Vil en skærm som har 144 Hz give en mærkbar forskel end hans "gamle'" samsung skærm med 60 Hz?

    Hej Igel.


    1000 Tak for dit gode svar.


    Min søn spør´ nu, om det grafikkort fra Asus kan bruges til GeForce Shadowplay (til at optage videoer) ... så vidt jeg ved, er det software som følger/downloades til GeForce grafikkortenene?
    Hvordan vil du vurdere denne i forhold til: http://www.stratek.dk/systemco…t:10502876;c:1000060;fl:0
    Så vidt jeg kan se er harddisken dobbelt så stor...Jeg kunne evt vælge GeForce GTX970 i stedet for Asus?


    Håber du har tålmodighed til mine spørgsmål..... :wacko:

    Kære kloge mennesker!


    Endnu en forældre i et desperat forsøg på at tilfredsstille sønnens uendelig trang til hardware!


    Behov: Stationær Gamer som ikke lagger når han optager Agar.io (med Bandicam eller Shadowplay) og Skyper samtidig med!! Der er noget med at FPS også er et issue samt en god opløsning...


    Jeg har rodet rundt i alverdens tilbud, herunder Alienware som tilsyneladende er PRIMA indenfor gaming. Jeg synes dog at kunne finde PC´er med samme specifikation til færre penge hos fx Komplett, Føniks eller Stratek?


    Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal vægte en i7 frem for en i5 højere end grafikkort GTX 970 / 960 osv. Altså, hvad skal jeg IKKE gå på kompromis med, ud fra de behov jeg har nævnt.


    Budget ca. 10.000,- kr og gerne på udsalg :-) Så føler mor også hun har gjort en god handel... Og det må gerne være en model hvor vi kan pille fx grafikkortet ud når der snart kommer nogle bedre (har jeg hørt noget om)


    På forhånd tak for jeres uvurderlige hjælp. :9xo