Indlæg af Michaelhs

    Hej


    Nogen der ved om man kan bruge en raspberry pi som plex server, med mulighed for at streame ud af huset?
    Ellers høre jeg også meget gerne om forslag.
    Som udgangspunkt er det kun 1 bruger af gangen.


    Har en synology ds214 play som hdd. Men syntes ikke det køre så godt ved streaming ud af huset. Hverken med DS video eller plex. Så tænkte jeg skulle bruge en anden enhed til at gøre "arbejdet".


    på forhånd tak :)


    Michael

    Jeg takker mange gange for de fine tilbagemeldinger. :)


    Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, men det har helt klart hjulpet mig på vej 👍🏻😀

    Kan ikke helt finde ud af om det kan svare sig for mig at købe et gtx1080 eller 1070


    Jeg har gtx 770 nu og vil bare gerne have et kort som køre de nye spil uden problemer et stykke frem i tiden.
    Som udgangspunkt skal det kun køre 1920 x 1080.

    Kan det svare sig at købe ny cpu nu. Eller kommer der nye i løbet af året, som evt. presser skylake ned i pris?? :?: :huh:

    Jeg tænker 5500-6000.
    opløsning 1920 x 1080


    Jeg vil bare gerne være sikker på at den så også ville kunne slæbe kommende spil. For en periode selvfølgelig. :)


    Det kunne være super hvis nogen havde et forslag til en opbygning, med førnævnte nzxt manta kabinet.

    Hej.
    Jeg går og overvejer at lave en ny pc.
    Den skulle gerne kunne trække de nyeste spil, men jeg kunne også godt tænke mig at den ikke fyldte alt for meget. Lidt ligesom de små Asus rog pc'er.


    Mit spørgsmål er så, om det kan lade sig gøre at lave en kraftig gamer pc, i itx eller micro atx størrelse.??
    I må gerne komme med forslag til komponenter.
    Jeg har set mig lidt varm på det nye nzxt manta kabinet, men det er desværre kun til itx...


    håber i har nogle gode bud :)